به دنبال ایرادات اتحادیه جهانی از اساسنامه فدراسیون کشتی؛

بنی تمیم:کار پیچیده ای داریم اما تلاش می کنیم راه حل مناسبی پیدا کنیم

نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت:برای آنکه بتوانیم مسئولان اتحادیه جهانی کشتی را جهت تائید اساسنامه فدراسیون مجاب کنیم کار بسیار پیچیده ای داریم اما در تلاشیم بهترین راه کار را انتخاب کنیم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حمید بنی تمیم نایب رییس فدراسیون كشتی گفت: تلاش می كنیم ، مشكل اساسنامه فدراسیون را مرتفع كنیم.
وی ادامه داد: در مورد مشكلات اساسنامه با مسولان وزارت ورزش مذاكره كرده ایم تا راه حل مناسبی برای اعلام پاسخ به اتحادیه جهانی پیدا كنیم.
بنی تمیم خاطر نشان كرد: قطعا در جهت مصالح ملی كشتی كشور در جهان،و طبق قانون باید سعی كنیم، با تدبیر، ایرادات اتحادیه جهانی كشتی را برطرف نماییم، تا كشتی بدون مشكل برنامه های خود را دنبال كند.كار دشوار و پیچیده ای است اما به یاری خدا راهی برای حل این مسئله خواهیم یافت.
گفتنی است چند هفته گذشته فدراسیون كشتی از ارسال اساسنامه اصلاحی و مورد تایید مجمع این فدراسیون به اتحادیه جهانی كشتی خبر داد امام گویا مسئولان uww از اساسنامه اصلاحی مذكور نیز ایراد گرفتند و اعلام نمودند به دلیل اینكه وزیر ورزش یا معاون وی عضو رای دهنده هستند این موضوع با اصول خودمختاری كه در جنبش المپیك ذكر شده ، هم راستا نیست.
گفته می شود این مهم ترین ایرادی است كه اتحادیه جهانی كشتی به اساسنامه اصلاحی وارد نموده و اعلام كرده منتظر اصلاح این مورد در پیشنهاد جدید است.
انتهای پیام/


صحبت های بنی تمیم در راستای حل مشکل اساسنامه فدراسیون کشتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار