قاضی زاده هاشمی:

جامعه پزشکى منفعت خود را بر مردم مقدم بداند/ ادامه راه شهدا وفادارى به آرمان‌هاى آنهاست

وزیر بهداشت گفت: ادامه راه شهدا بهترین وفاداری به آرمان آنهاست و اين كار قطعا ارزشش بالاتر از برگزاری مراسم و عکس و یادبود است.

جامعه پزشکى منفعت خود را بر مردم مقدم بداند/ ادامه راه شهدا وفادارى به آرمان هاى آنهاستبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت در حاشیه مراسم تجليل از ايثارگران و شهداى داروساز كه امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: مردم ایران خیلی خوب با خدمات پزشکان آشنا هستند؛ قبل و بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس، پزشکان خدمات بسیاری به مردم دادند.

وی افزود: افرادی که از آن نسل انقلاب و دفاع مقدس باقی ماندند و شاگردان آنها باید بر عهد و پیمان دوران دفاع مقدس باقی بمانند.

هاشمی ادامه داد: دوستان ما از جامعه پزشکی با هدف مشخصی به جبهه رفتند و ویژگی‌هایی داشتند که در آن دوران انتخاب شدند، بنابراین ادامه راه آن‌ها بهترین وفاداری به آرمان شهدا است و اين كار قطعا ارزشش بالاتر از برگزاری مراسم و عکس و یادبود است.

وى افزود: انجام اين قبيل مراسم خیلی خوب است، اما قابل قیاس با عمل نیست که امروز باید داشته باشیم.

وزیر بهداشت گفت: جامعه پزشکی امروزه بايد مردم و منافع آن‌ها را مقدم بر خود بدانند. آرزو می‌کنیم همه عمرمان در راستا و مسیری باشد که آرزوی شهدا و قهرمانان تاریخ‌مان بر آورده شود.

انتهای پیام/

منفعت مردم اولویت جامعه پزشکی باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.