سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ترامپ در قبال سیاست‌های شکست خورده آمریکا، ایران را تهدید منطقه معرفی می‌کند

نماینده سابق مجلس گفت: ترامپ برای سرپوش گذاشتن بر سیاست‌های شکست خورده آمریکا در منطقه و جهان ایران را تهدید منطقه معرفی می‌کند.

سبحانی نیاحجت‌الاسلام و المسلمین حسین سبحانی‌نیا نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گویا آمریکا خواستار اضافه شدن ضمیمه‌ای جدید به برجام شده است، اظهار کرد: آنچه آمریکایی‌ها در قضیه برجام انجام داده‌اند، نشان می‌دهد آنان به مفاد این قرارداد پایبند نبوده و نیستند.

وی ادامه داد: اضافه کردن ضمیمه به برجام و یا موضع‌گیری‌هایی از این قبیل فقط بهانه تراشی آمریکا را نشان می‌دهد و تضمینی برای پایبندی آنان به تعهداتش وجود ندارد، دولتمردان کشورمان هم نباید به اینگونه اظهارنظرهای آمریکا چشم بدوزند.

سبحانی‌نیا درباره تلاش ترامپ در سازمان ملل برای خشن نشان دادن چهره ایران، گفت: آمریکا برای حضور همیشگی خود در منطقه و  فروش سلاح‌هایش به برخی کشورها، نیاز دارد تا دشمنی فرضی در منطقه بسازد و دلیل تلاشش برای خشن نشان دادن چهره ایران همین است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ به دنبال پیدا کردن دلیلی برای توجیه حضور نامشروع آمریکا در منطقه است، خاطر نشان کرد: سیاست‌های آمریکا در منطقه و جهان شکست خورده است و ترامپ برای سرپوش گذاشتن بر این مسئله، قصد دارد جمهوری اسلامی را به عنوان تهدیدی در منطقه معرفی کند.

انتهای پیام/

 

سیاست های شکست خورده آمریکا در منطقه

 

طرح اضافه کردن ضمیمه به برجام از سوی آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار