سوگواره عکس شیدایی در آمل

نخستین سوگواره عکس روایت شیدایی در آمل برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حسین ریحانی مدیر روابط عمومی شهرداری آمل گفت: شورای اسلامی و شهردای آمل مصادف با ایام محرم و عزاداری ابا عبداله الحسین از طرح مسابقه عکس روایت شیدایی با هدف به تصویر کشیدن و آگاهی مخاطبان از رویداد‌ها، سنت‌ها و آیین‌های شهرستان آمل حمایت کرده است.

 

وی با بیان اینکه دبیرخانه و مدیریت اجرایی این سوگواره به عهده روابط عمومی شهرداری آمل است، افزود: انجمن عکس آمل نیز به دلیل تجارب موفقی که اعضای آن در برگزاری مسابقات و کسب اعتبار برای شهرستان آمل داشتند هم با این سوگواره همکاری موثری دارند.

 

ریحانی گفت: آمل دارای غنای فرهنگی در زمینه ماه محرم است و هر کدام از طوایف شهری و روستا‌های تابعه آمل سنت‌های دیرینه‌ای در برگزاری سوگواری اباعبدالله الحسین دارند و عکاسان زیادی با نگاه‌های مختلف به این رویداد‌ها پرداخته اند.

 

مدیر روابط عمومی شهرداری آمل نقش شورای اسلامی شهر آمل را در برگزاری این سوگواره موثر دانست و گفت: شهرداری آمل توانمندی‌های زیادی در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری دارد و حسن اعتماد شورای اسلامی شهر و کمیسیون فرهنگی شورا به این مجموعه بسیار قابل تقدیر و تشکر است.

 

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به این مسابقه عکس از طرف دبیرخانه تا ۲۰ مهرماه سالجاری در نظر گرفته شده است گفت: عکاسان و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وب سایت www.amol.ir و شماره تماس ۴۴۲۲۹۰۰۶ از شرایط و شیوه شرکت در مسابقه، جوایز، هیات داوران مطلع شوند.

 

انتهای پیام/ع

 

نخستین سوگواره عکس روایت شیدایی در آمل برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.