قدیری مطرح کرد؛

ضرورت توسعه همگرایی دانش و فناوری علوم نقشه برداری مغز

معاون اجرایی آزمایشگاه نقشه برداری مغز گفت: توسعه همگرایی دانش و فناوری علوم نقشه برداری مغز از مهم‌ترین رسالت‌های این آزمایشکاه است.

علم نقشه برداری مغز در دنیا جوان استبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین قدیری معاون اجرایی آزمایشگاه نقشه برداری مغز در افتتاحیه اولین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری از مغز که امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: به طور کلی آزمایشگاه نقشه برداری مغز در 2 فاز اصلی، فاز اول ترویج و آموزش و فاز دوم افزایش بهره وری از تجهیزات آزمایشگاهی آغاز به کار کرده است تا  پژوهشگران و متخصصان دانشگاهی با این حوزه آشنا شوند.

وی ادامه داد: متاسفانه تا به امروز در کشور استفاده از تجهیزات پیشرفته در حوزه نقشه برداری مغز، روانشناختی و غیره در حوزه آموزش جدی گرفته نشده است.

علم نقشه برداری مغز در دنیا جوان است

وی با بیان اینکه علم نقشه برداری مغز در دنیا جوان است،گفت: ما به موقع آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز را راه اندازی و از این طریق می توانیم به پیشرفت های خوبی در زمینه هایی همچون درمان مغز و اعصاب دست بیابیم.

معاون اجرایی آزمایشگاه نقشه برداری یادآور شد: توسعه همگرایی دانش و فناوری علوم نقشه برداری مغز از مهم ترین رسالت های آزمایشگاه ملی نقشه برداری است و با برگزاری این سمپوزیوممی توانیم به درجات عالی در سطح منطقه و جهان دست بیابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار