سردار جوانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دفاع مقدس دوران درخشان ملت ایران است/ نباید به دفاع مقدس خدشه‌ای وارد شود

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: دفاع مقدس ارزش ذاتی و خاصی دارد و نباید به آن خدشه‌ای وارد شود.

دفاع مقدس دوران درخشان ملت ایران است/ نباید به دفاع مقدس خدشه‌ای وارد شودسردار سرتیپ دوم یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره توییتر سوال برانگیز یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران درباره دفاع مقدس اظهار داشت: برای صیانت از ارزشهای دوران دفاع مقدس باید دقت داشته باشیم.

وی ادامه داد: همگان باید از درج و طرح مطالبی که باعث ایجاد شبهه و خلل به ارزش‌های دفاع مقدس میشود خودداری کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: ملت ایران توانست در دوران دفاع مقدس جنگ تحمیلی را به یک دفاع جانانه و مقدس تبدیل کند و یاداوری آن دوران موجب بالندگی ما می‌شود. بر همین اساس مقام معظم رهبری از دوران دفاع مقدس بعنوان یک گنج یاد می‌کنند.

سردار جوانی با بیان اینکه دفاع مقدس دوران درخشان تاریخ ملت ایران است، تاکید کرد: ملت ایران توانست براساس آموزه‌های دینی و هدایت‌های امام(ره) دست به یک دفاع جانانه زده و با خلق حماسه‌های گوناگون جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کند.

 وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس هزاران شهید تقدیم اسلام کردیم، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ارزش ذاتی و خاصی دارد و نباید به آن خدشه‌ای وارد شود. این هنر ملت ایران بود که جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد.

 انتهای پیام/

برای صیانت از ارزشهای دوران دفاع مقدس باید دقت داشته باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار