پیام استاندار کرمانشاه در خصوص اخبار مبنی بر تغییر استاندار

در پی انتشار اخباری در سطح استان کرمانشاه مبنی بر احتمال تعیین استاندار جدید برای استان، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه با صدور پیامی، به افکار عمومی در این زمینه پاسخ داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛متن پیام استاندار کرمانشاه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
بدنبال انتشار اخباری مبنی بر احتمال تعيين استاندار جديد برای استان سرافراز كرمانشاه در جلسات آتی هيأت وزيران، عده ای از جوانان عزيز و فعالين سياسی استان اقدام به راه اندازی كمپين حمايت از استاندار فعلی در فضای  مجازی نموده اند.

اينجانب با سپاس به درگاه خداوند كريم بابت اعطاء فرصت خدمت به مردم شريف اين استان و نيز تشكر از رئيس جمهور و دولت تدبیر اميد و وزير كشور بابت اعتماد به اينجانب برای انجام اين مسئوليت خطير در دو سال گذشته، اعلام می دارم كه تشخيص وزارت  كشور و دولت را برای هر تصميمی در اين مورد كاملاً بجا و بصواب و به مصلحت استان می دانم و آمادگی خود را نيز برای  ادامه خدمت در هر مسئوليتی كه ايشان صلاح بدانند اعلام نموده ام.

بنابراين ضمن تشكر از عزيزانی كه از موضع دغدغه اجتماعی و يا لطف به اين خدمتگذار مبادرت به اين امر نموده اند تقاضای تاكيد دارم فعاليت اين كمپين را خاتمه داده و اطمينان داشته باشيد هر آنچه بعنوان مصوبه هيأت  وزيران در اين خصوص اعلام شود به مصلحت استان و به اميد خدا شروع دوره ای نوين و قرين موفقيت در مديريت استان خواهد بود.

 

انتهای پیام/ز

پاسخ استاندار کرمانشاه به افکار عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار