امام جمعه گناوه:

زمینه تحصیل مطلوب برای دانش‌آموزان گناوه‌ای فراهم شود

امام جمعه گناوه گفت: دانش آموزان با تلاش و بستری که مسئولان برای تحصیل آنان فراهم کردند در کسب علم و دانش مجدانه بکوشند.

زمینه تحصیل مطلوب برای دانش‌آموزان گناوه‌ای فراهم شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عبدالهادی رکنی حسینی صبح یکشنبه در جمع دانش آموزان اظهار داشت: برقراری امنیت و آرامش در کشور مدیون و مرهون جانفشانی و ایثارگری شهدای والامقام از جمله دانش آموزان رزمنده ای است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه از میهن و انقلاب دفاع کردند. به منظورتعلم و تربیت نسل آینده چهار گروه شامل مسئولان، والدین، معلمان و خود دانش آموزان نقش مهم دارند که باید برای آن اهمیت خاص قائل شوند.  دانش آموزان با تلاش و بستری که مسئولان برای تحصیل آنان فراهم کردند در کسب علم و دانش مجدانه بکوشند.

مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: با برنامه ریزی و فراهم کردن زمینه های لازم در سال تحصیلی جدید ۱۲۸ مدرسه در سطح این شهرستان پذیرای ۱۸ هزار دانش آموز است. توجه همه جانبه به امر تعلیم و تربیت و بارور کردن استعدادهای دانش آموزان در سرلوحه کاری آموزش وپرورش قرار دارد که برای تحقق آن به همکاری والدین و. مسئولان نیاز است.

در این آیین برنامه های متنوعی شامل مداحی، روایت خاطرات جبهه های جنگ توسط یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و برپایی نماز شکر دانش آموزان بمناسبت بازگشایی مدارس برگزار شد.

انتهای پیام /پ

زمینه تحصیل مطلوب برای دانش‌آموزان گناوه‌ای فراهم شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.