معاون سازمان تبلیغات اسلامی ؛

اصلی‌ترین انعکاس مجالس امام حسین (ع) آماده سازی برای ظهور است

معاون سازمان تبلیغات اسلامی گفت: اصلی‌ترین انعکاس مجالس امام حسین (ع) آماده سازی برای ظهور است و خروجی مجالس روضه، انسان‌هایی است که هر جا اسلام به خطر افتاد برای دفاع جان خود فدا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی، معاون پژوهشی سازمان تبلیغات اسلامی در اجتماع عظیم «لبیک یا حسین» در بقعه متبرکه امامزاده سید ابوالقاسم (ع) اسحاق آباد زبرخان افزود: کسی که برای امام حسین (ع) وسایر اهل بیت (ع) هیئت برپا و اقامه عزا می‌کند باید به مشکلات مختلف فرهنگی واقتصادی جامعه هم توجه نماید.

وی گفت: توجه به نیازمندان جامعه و دستگیری از آنان سیره و روش ائمه (ع) است و این که هیئت فقط برای عزاداری شکل بگیرد، مورد رضایت ائمه اطهار (ع) نیست.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با توصیه به قرائت زیارت وارث به عنوان مبنای و مسیر حرکت هیئت مذهبی، گفت: هیأت‌های مذهبی زمینه سازی برای ظهور را در هیئت مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام سید جواد موسوی هوایی تصریح کرد: اصلی‌ترین انعکاس مجالس امام حسین (ع) آماده سازی برای ظهور است و خروجی مجالس روضه، انسان‌هایی است که هر جا اسلام به خطر افتاد برای دفاع جان خود فدا می‌کند.


وی بزرگترین معروف را نظام جمهوری اسلامی ایران در کلام امام راحل بیان کرد و گفت: بزرگترین امر در این زمینه توصیه به حفظ نظام است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی شناخت شمر زمان و دشمنان مکتب اسلام را موجب هوشیاری و گرفتار نشدن در دام دشمن دانست و بیان کرد: ماهواره به عنوان عنصری غیر مطهر است که موجب تغییر ذهن افراد از درون می‌شود.

وی بر رفع شبهه‌های موجود در جامعه و گرفتار نشدن در فکر و اندیشه دشمن تاکید کرد.

انتهای پیام/ف. ج.


اجتماع عظیم «لبیک یا حسین» در بقعه متبرکه امامزاده سید ابوالقاسم (ع) اسحاق آباد زبرخان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار