فرمانده نیروی انتظامی فسا خبر داد؛

کلاهبردار نامرئی در دام پلیس

شخصی که به صورت تلفنی در فسا و بندرعباس کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علی شیبانیان فرمانده نیروی انتظامی فسا بیان کرد: با مراجعه فردی به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه شخصی برای اجاره منزل به بنگاه معالات املاک مراجعه و پس از بازدید منزل مسکونی، تقاضای اجاره آن را می‌کند.

وی افزود: فردی تلفنی خود را صاحبخانه معرفی و با دادن شماره حساب اعلام می‌کند که در فسا حضور ندارد و مبلغ ۸۰ میلیون ریال بابت رهن منزل واریز تا در زمان مناسب قولنامه تنظیم شود که پس از پرداخت وجه رهن توسط شاکی و انتقال اسباب به منزل مورد اجاره مشخص می‌شود که مالک اصلی منزل شخص دیگری است.

کارآگاهان پلیس با تحقیقات و بررسی و با قرار صوری، این کلاهبردار را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

شیبانیان با اشاره به اینکه متهم در استان هرمزگان نیز تحت تعقیب بوده است، اظهار کرد: متهم ۳۸ ساله که ۹ فقره سابقه کلاهبرداری و صدور چک بلامحل از شهر‌های مختلف کشور در پرونده خود داشت، در همان تحقیقات اولیه با مشاهده مستندات و ادله پلیس، با صراحت به ۸۰ میلیون ریال کلاهبرداری از شاکی پرونده و ۱۱ فقره کلاهبرداری مشابه در شهرستان بندرعباس اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه انتسابی خود اعترف کرد، افزود: این متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ن

بازداشت کلاهبردار در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار