معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكي همدان:

مطالعات سلامت يك‌هزار بهورز در همدان انجام مي‌شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكي همدان گفت: مطالعات سلامت يك‌هزار بهورز در همدان انجام می شود.

مطالعات سلامت يك‌هزار بهورز در همدان انجام مي‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  جلال‌الدین امیری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكي همدان مطالعه سلامت بهورزان در 20 سال آینده را اقدامی ارزشمند عنوان کرد و گفت: مطالعه سلامت بهورزان در مدت 20 سال به عنوان سنگربانان حوزه بهداشت انجام می‌شود و در این طرح سلامت بیش از یک‌هزار بهورز بررسی می‌شود و با مداخلات انجام شده برای ارتقای دیگر کارمندان نیز برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه موضوع پیشگیری و توجه به بار اقتصادی بیماری‌ها باید مورد توجه باشد، اظهار کرد: نگاه علمی به موضوع  و ارزیابی عوامل خطر بسیار مهم است و به این منظور سلامت بهورزان در مراحل مختلف بررسی می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكي همدان توضیحاتی در خصوص روند اجرای برنامه ارائه کرد و گفت: طی دو روز از بهورزان برای پرکردن پرسش‌نامه دعوت می‌شود تا تحلیل مناسب توسط تیم فنی قوی انجام شود و در روز بعد معاینات پزشکی، بررسی وضع دهان توسط دندانپزشک، نوار قلب، انجام آزمایشهای لازم، جمع‌‌آوری ناخن برای بررسی شاخص تغذیه و ... انجام می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه تعیین اثر عوامل پرخطر بر بیماری‌های غیرواگیر و بهداشت روان مورد توجه است، یادآور شد: امروزه شاخصه‌های اعلام شده در دو حوزه خطرناک است و این موضوع اهمیت تغییر سبک زندگی افراد جامعه را قوت می‌بخشد.

انتهای پیام/ص.ف

سلامت یهورزان همدانیبررسی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.