قدرت‌نمایی لندرور دیسکاوری با بکسل کردن تریلر 110 تنی + فیلم

بکسل کردن تریلر 110 تنی توسط لندرور دیسکاوری قدرت‎نمایی این خودرو را در تست آن به نمایش می‎گذارد.

قدرت نمایی لندرور دیسکاوری با بکسل کردن تریلر 110 تنی+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دنیای خودروها و رقابت کمپانی‌های ساخت آن برای جذب مشتری بیشتر و ارائه خدمات متنوع و کارآمد همیشه مورد توجه بوده است و این رقابت هر روز به جذابیت و طرفداران این حوزه می‎افزاید.

لندرور یکی از شرکت‎های معروف و مطرح خودروسازی در انگلیس و جهان است که با عرضه خودروهایی با قابلیت های ویژه توجه علاقمندان به این حوزه را به خود جلب کرده است، لندرور دیسکاوری یکی از محصولات این شرکت است که انتشار ویدئو قدرت نمایی آن در شبکه‎های اجتماعی بسیار مورد بازدید و توجه قرار گرفت.

لندرور دیسکاوری در این تست قدرت‎نمایی یک تریلر 110 تنی را که حدود 100 متر طول داشت تا 16 متر با سرعت حدود 44 کیلومتر در ساعت بکسل کرد که تعجب بسیاری را برانگیخت.

سازندگان این مدل از خوروی شرکت لندرور در تستی که انجام شد موتور دیزلی سه لیتری V6 با قدرت 258 اسب بخار را بر روی دیسکاوری تجربه کردند که این قدرت موتور قادر به کشاندن سه هزار و 500 کیلوگرم بار خواهد بود.

البته این شرکت خودروسازی در گذشته نیز با یکی دیگر از محصولات خود این قدرت نمایی را به نمایش گذاشته بود و شرکت پورشه نیز در رقابت قدرت بین خودروسازها چند ماه پیش ویدئویی از جا به جایی یک هواپیمای 285 تنی در مسافتی 42 متری را به نمایش گذاشت.

در ادامه ویدئویی از قدرت لندرور دیسکاوری را ببینید.

انتهای پیام/

وقتی لندرور تریلی 110 تنی را بکسل می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
اینکه چیزی نیس تو همین سایت دیدم یه پراید یه اتوبوس اسکانیا رو میکشید