تبلور اقتدار ایران اسلامی در هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، گرامیداشت شرافت، اقتدار و عزت ایران اسلامی است

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در مراسم صبحگاه مشترک بسیج ادارات مازندران که در محوطه استانداری و با حضور معاونان استاندار، مدیران ستادی، کارشناسان و بسیجیان ادارت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و گرامی داشت یاد و خاطره ۱۰۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس استان و شهیدان والامقام مازندرانی مدافع حرم، گفت: حضرت امام حسین (ع) مظهر حق طلبی و ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر جور و ستم بود و عظمت مردم ایران اسلامی در سایه فرهنگ عاشورا و آموزه‌های آن امام همام است.


وی هفته دفاع مقدس را یاد آور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان و زنان غیور ایران اسلامی دانست که امروز به پاس جان فشانی ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و افزود: نیرو‌های مسلح و نیروی مردمی بسیج، مایه مباهات ملت ایران هستند.


ربیع فلاح با اشاره به این که هفته دفاع مقدس گرامیداشت شرافت، اقتدار و عزت ایران اسلامی و رشادت‌های بی نظیر دلاور مردان عرصه جنگ و شهادت است، گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای تجلیل از زنان و مردان مجاهدی است که برای دفاع از کشور و ارزش‌های دینی خود جانانه جنگیدند.


مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که امروز جمهوری اسلامی در خط مقدم مبارزه با تروریسم است، افزود: مشاورین نظامی ما در اقصی نقاط جهان با توجه به تجربه دوران دفاع مقدس، به ملت‌های مظلوم در مبارزه با تروریسم، مشاوره نظامی می‌دهند.


ربیع فلاح با اشاره به این که بسیج، فرزند انقلاب و ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی است، تاکید کرد: امروز در دوران سازندگی و تلاش برای اعتلا، عمران و آبادانی ایران، تفکر بسیجی باید الگوی کار قرار گیرد.


وی با بیان این که با وجود نیروی مقتدر بسیج، ملت شکست ناپذیر خواهیم بود، افزود: تفکر بسیجی باید در همه عرصه‌ها نهادینه شود.


نماینده عالی دولت در مازندران در بخش پایانی سخنان خود به نامگذاری امسال بعنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری، اشاره کرد و با بیان این که برای تحقق سیاست‌های راهبرد نجات بخش اقتصاد مقاومتی باید با تفکر بسیجی و جهادی کار شود، گفت: مدیران در راستای تقویت و توسعه تفکر بسیجی در ادرات اهتمام نمایند.


در پایان این مراسم با حضور استاندار و معاونان استاندار، آیین نیایش صبحگاه مشترک بسیج ادارات مازندران برگزار شد.


انتهای پیام/ع


گرامیداشت شرافت و اقتدار ایران در هفته دفاع مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.