فرمانده نیروی زمینی سپاه؛

اهمیت ماموریت قرارگاه‌های عملیاتی سپاه در برقراری امنیت مناطق مرزی

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: مأموریت های قرارگاه‌های عملیاتی سپاه در برقراری امنیت پایدار مناطق مرزی اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد.

اهمیت قرارگاه‌های عملیاتی سپاه در برقراری امنیت مناطق مرزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه ظهر یکشنبه در حاشیه رزمایش محرم در گفتگو با خبرنگاران  با اشاره به نقش، اهمیت و جایگاه مأموریت های قرارگاه‌های عملیاتی سپاه در برقراری امنیت پایدار مناطق مرزی اظهار داشت: قرارگاه‌های نیروی زمینی سپاه از جمله قرارگاه قدس و حمزه سیدالشهداء (ع) به طور دائم و مستمر در حال انجام عملیات، رزمایش و تمرین آمادگی ها هستند.

وی افزود: منطقه رزمایش از مناطق مورد علاقه ضدانقلاب در گذشته بوده که با انجام رزمایش ها و عملیات های مقتدرانه سپاه در آن منطقه از لوث اشرار و ضدانقلاب پاک شد.

سردار پاکپور گفت:مهمترین هدف ما در رزمایش ایجاد هماهنگی و اجرای عملیات ترکیبی رسته ها با یکدیگر بوده است که به فضل الهی این امر محقق شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تشریح کرد: در این رزمایش علاوه بر اینکه یگان‌های مختلف به تمرین آمادگی های خود پرداختند، هماهنگی آنها با یکدیگر و در شرایط واقعی به نمایش درآمد.

سردارپاکپور گفت: در رزمایش امنیتی محرم عملیات های ترکیبی با حضور یگان های پهپادی و موشکی و توپخانه و هوانیروز و زرهی با موفقیت انجام شد.

رزمایش امنیتی محرم با محوریت قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ص) در ارتفاعات اشنویه در حال انجام است.

مرحله اصلی رزمایش امنیتی محرم با رمز یا حسین(ع) در مناطق عملیاتی و مرزی اشنویه در استان آذربایجان غربی و مریوان آغاز شد.

 

انتهای پیام/ع

رزمایش محرم آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.