هاشمی نیا مطرح کرد:

سو استفاده افراد و شرکت ها از نام بیمه سلامت ایران

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران گفت: افراد و شرکت هایی قصد سو استفاده از نام بیمه سلامت را دارند که مردم مراقب بوده فریب این افراد را نخورند.

سو استفاده افراد و شرکت ها از نام بیمه سلامت ایرانبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمدرضا هاشمی نیا مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: بسیاری از این افراد و شرکت ها با دادن وعده های غیر واقعی مانند: ارائه بیمه تکمیلی به بیمه شدگان، ارائه بیمه مکمل دندانپزشکی، ارائه دفترچه بیمه و یا کارت بیمه سلامت، داشتن قرارداد و پرداخت هزینه های درمان آزمایشگاه، ویزیت پزشکان و داروخانه ها و هزینه های دارویی با احتساب حق بیمه به بیمه شدگان اقدام به اخاذی از مردم نموده و باعث سوء استفاده از نام این سازمان و خدشه دار شدن آن در منظر افکار عمومی می شوند.

وی ضمن اهمیت موضوع مذکور ادامه داد: این گروه ها عده ای فرصت طلب و سود جو بوده که تنها به دنبال اخاذی از هموطنان هستند. توجه به این نکته از آنجا ضرورت می یابد که در این نوع ارتباطات زمانیکه شهروندان اعلام می کنند که بیمه درمان پایه دارند، بعضا تماس گیرنده تهدید می کند که دفاتر بیمه درمان شهروندان را ابطال می نماید.

هاشمی نیا عنوان کرد: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان بزرگترین سازمان بیمه گر درمان پایه کشور، هرگز برای بیمه نمودن افراد، از تماس تلفنی استفاده نکرده و هر گونه فراخوان عمومی از طریق سایت رسمی سازمان بیمه سلامت ایران به آدرس: www.ihio.gov.ir و یا از طریق صدور پیام در رسانه های جمعی، اطلاع رسانی می گردد.

مدیر کل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت ایران ایاد آور شد: در راستای انجام این قبیل مزاحمت ها، ضروری است شهروندان حسب تکلیف قانونی خود در صورت مشاهده و برخورد با این افراد، با اخذ اطلاعات کامل از این شرکت ها و به منظور جلوگیری از این روند غیر قانونی، مراتب را جهت پیگیری از طریق شماره تماس 22858720 الی 7 به سازمان بیمه سلامت ایران اعلام نمایند.
 
انتهای پیام/

 

کلاهبرداری از مردم به نام بیمه های تکمیلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.