باشگاه خبرنگاران، فعال در انعکاس اخبار ورزشی کرمان

مسئولان هيئت كاراته استان به پاس همراهی باشگاه خبرنگاران جوان با این هیئت و تشکر از عملکرد پر بار این خبرگزاری در انعکاس اخبار ورزشی، با مدير و خبرنگاران این خبرگزارى دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جلسه مشترک هيئت كاراته استان و مدير و خبرنگاران خبرگزارى باشگاه خبرنگاران جوان به ميزبانى باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان برگزار شد.

در اين جلسه، احمد اميرى رئيس، مهدى محمدى دبير و هادى نخعى، مسئول روابط عمومى هيئت كاراته استان با سیدمحمود ميركمالى، رئيس باشگاه خبرنگاران جوان ديدار و گفتگو كردند.

در اين ديدار مسئولان هيئت ضمن تقدير و تشكر از زحمات مدير و خبرنگاران اين خبرگزارى در پوشش اخبار مکتوب و تصویری این هیئت و ارائه گزارشى از فعاليت هاى ٦ ماهه نخست امسال، از خبرنگاران این خبرگزاری به منظور پوشش دهى فعاليت ها و برنامه هاى ٦ ماهه دوم سال نيز تقاضاى مساعدت و همراهى کردند.

سیدمحمود میرکمالی، مدير باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان نيز ضمن تاييد جايگاه پر اعتبار كاراته استان كرمان در ميان ساير رشته هاى ورزشى و بالا بودن تعداد اخبار اين هيئت، قول همكارى نزديكتر را به هيئت كاراته استان دادند.

در پايان اين نشست از زحمات محبوبه محمدى، مسئول هماهنگی خبر و آموزش باشگاه خبرنگاران، محسن رنجبر تصويربردار و پیمان بهرامى خبرنگار اين خبرگزارى تجليل به عمل آمد.

پیش از این نیز از مریم بهادری، سردبیر و خبرنگار ورزشی این خبرگزاری با اهدای لوح،  تقدیر شده بود.

انتهای پیام/ب

تجلیل از باشگاه خبرنگاران جوان مرکز کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار