خصوصی سازی دردسر ساز؛

تجمع کارگران سیرجان برای احقاق حق

مسئول اداره کار وامور اجتماعی شهرستان سیرجان گفت: اعتراض کارگران سیرجان مختومه واداره کار حامی حقوق کارگران است.

تجمع کارگران سیرجان برای احقاق حقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حامد هادیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان با اشاره به تجمع امروز صبح این کارگران درمقابل فرمانداری این شهرستان گفت: علت تجمع عدم قرار داد پیمانکاری که این کارگران در زیرمجموعه اش کار می کنند با کارفرمایعنی شرکت گهر زمین است.

وی تصریح کرد: نگرانی کارگران در خصوص امنیت شغلی واحتمال بیکارشدن را درک می کنیم ودراین موضوع تلاش می شود هیچ یک از کارگران بیکار نشوند.

وی گفت: اگر شرکت پیمانکاری تحت قرار دادکارگران با کارفرمای بالا دست قرارداد نبندد شرکت جایگزین این شرکت باید نیروی کار را درمجموعه خود به کار بگیرد.

هادیان اظهار کرد:به زودی جلسه ای بین شرکت پیمانکاری و شرکت گهر زمین منعقد می شود و هر تصمیمی گرفته شود امنیت شغلی کارگران در اولویت است.

به دنبال خصوصی سازی در شرکت های مختلف اقتصادی استان برخی شرکت ها از بکار گیری نیروی کاری شرکت قبل، خودداری کرده و عامل اعتراض و اعتصاب دسته جات کارگری شده اند.

200کارگر سیرجانی نیز صبح امروزدر اعتراض به این نوع  خصوصی سازی بدون توجه به کارگر ونیروی کار در مقابل فرمانداری سیرجان تجمع کردند.

انتهای پیام/ح

کارگران سیرجان معترض به کار درشرکت های پیمانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار