بهداشت در محرم؛

شورای بهداشت جیرفت ویژه محرم

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت گفت:رعایت نکات و موازین بهداشتی در تهیه و توزیع نذورات در ایام محرم نقش بسیار موثری بر سلامت عموم مردم دارد .

شورای بهداشت جیرفت ویژه محرمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، نادر ملایی معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جیرفت امروز در جلسه شورای بهداشت که با حضور اعضای شورای بهداشت شهرستان و روسای هیات های مذهبی برگزار شد،  گفت : هر ساله در این ایام مردم اقدام به تهیه وپخش نذورات متنوع به صورت گسترده می کنند که رعایت نکات و موازین بهداشتی در تهیه و توزیع این مواد نقش بسیار موثری بر سلامت عموم مردم دارد .

وی از متولیان امر بهداشت خواست که نسبت به تهیه وتوزیع نذورات در مساجد و حسینیه ها نظارت مستمر داشته باشند .

ملایی در ادامه گفت : تامین امنیت عزاداران حسینی اولویت اول در ایام محرم می باشد و بدون تردید تعامل و همکاری گسترده و پیوسته مسئولان هیات های مذهبی با نیروی انتظامی نقش تعیین کننده ای در تامین نظم و امنیت دارد .

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری جیرفت تصریح کرد : مشارکت همگانی در برقراری نظم و امنیت موجب هر چه باشکوه تر برگزار شدن این آئین بی نظیر مذهبی خواهد شد لذا از تمامی شهروندان و مسئولان می خواهیم که با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار