سایت AFC :فوتسال ایران قدرت خود را به نمایش گذاشت

سایت رسمی فدراسیون فوتبال آسیا پس از راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان به فینال بازی های داخل سالن آسیا به تمجید از قدرت هجومی ملی پوشان کشورمان پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان امروز موفق شد با پیروزی بر افغانستان راهی فینال بازی های داخل سالن آسیا شود و در آستانه کسب پنجمین قهرمانی ود در این رقابت ها قرار بگیرد.


سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این موفقیت ایران نوشت؛جمهوری اسلامی ایران قدرت هجومی خود را نشان داد، آنها یکشنبه در نیمه نهایی فوتسال مردان بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا 8-2 افغانستان را 8-2 شکست دادند.


مدافع عنوان قهرمانی پس از غلبه زود هنگام بر شاگردان عبدالرزاق مومراک، و زدن شش گل در نیمه اول ،در مسیر دستیابی به پنجمین قهرمانی پیاپی خود قرار دارد.

از همان ابتدای بازی فشار بازی بالا بود و ایران توسط ابوالقاسم عروجی در دقیقه سوم، احمد اسماعیل پور (چهارم)، حسین طیب (هشتم)، سعید عباسی (11)، مهدی جاوید (13) و حمید احمدی (14) – گل های خود را به ثمر رساند.

افغانستان به وسیله اکبر کاظمی در هفدهمین دقیقه – که دهمین گل او در این مسابقات بود- و علی جعفری در دقیقه 25 دو گل به ثمر رساند تا نتیجه 6-2 رقم بخورد.

با توجه به اینکه ایران بعد از استراحت بین دو نیمه فشار بیشتری به حریف وارد آوردند، نیمه دوم افغانستان هرگز فرصت جبران نتیجه را به دست نیاورد.

جاوید با گلزنی در دقایق 36 و 37 هت تریک خود را تکمیل کرد تا با 11 گل صدرنشین جدول گلزنان این مسابقات شود.


انتهای پیام/


فوتسال ایران قدرت تهاجمی خود را نشان داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار