مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی مهاباد با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد

فرمانده جدید انتظامی مهاباد با حضور جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان این شهرستان معرفی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، در این مراسم سرهنگ ابراهیمی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی ، سرهنگ زهیریان  را به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی مهاباد معرفی و از خدمات 32 ساله سرهنگ بابا نژاد در نیروی انتظامی قدردانی کرد .مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی مهاباد با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد

سرهنگ ابراهیمی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به امنیت پایداردر منطقه گفت:این امر با مشارکت اقشار مختلف مردم در سطح جامعه امکان پذیر است.

ماموستا سهرابی امام جمعه شهرستان مهاباد هم در این مراسم گفت:تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد.

شجاعی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد هم با اشاره به زحمات چند ساله سرهنگ بابانژاد گفت: مردم مهاباد تعامل بسیار خوبی با نیروی انتظامی داشته و با احساس مسوولیت و همکاری خود با این نیرو نقش مهمی در موفقیت های آنان در انجام ماموریت هایشان دارند.

سرهنگ زهریان هم رسالت اصلی نیروی انتظامی مهاباد را مبارزه با سرقت، مواد مخدر، قاچاق کالا، و متخلفان فضای مجازی عنوان کرد.

انتهای پیام/ع

معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.