بازی های داخل سالن آسیا ؛

فوتسال ازبکستان حریف ایران شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی بر ژاپن به فینال رقابت های فوتسال بازی های داخل سالن آسیا راه یافت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه بازی های مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتسال مسابقات داخل سالن آسیا 2017 که در عشق آباد در جریان است،تیم ملی ازبکستان با پیروزی بر ژاپن در ضربات پنالتی به فینال این رقابت ها راه یافت و حریف تیم ملی فوتسال کشورمان شد.


در این مسابقه ابتدا ژاپن در دقیقه 8 به وسیله «تامورا»  1-0 از میزبان پیش افتاد اما قبل از پایان نیمه اول ازبکستان بازی را به تساوی کشاند و در ادامه گل دوم را نیز به ثمر رساند.
اما شیمیزو در دقیقه 27 بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.دقیقه 34 ژاپنی ها بار دیگر گلزنی کردند و 3-2 پیش افتادند،اما برتری آنها فقط یک دقیقه دوام داشت و ازبکستان گل تساوی را به وسیله « چوریف » به ثمر رساند تا بازی به وقت های اضافی برود.
در دو وقت اضافه نتیجه بازی تغییری نکرد تا ضربات پنالتی تکلیف تیم پیروز و فینالیست را مشخص کند.


در ضربات پنالتی سنگربان ازبکستان قهرمان این تیم بود و موفق شد دو ضربه پنالتی ژاپنی ها را مهار کند تا ازبک ها  در ضربات پنالتی با نتیجه 3-2 به پیروزی برسند و راهی فینال شوند و روز سه شنبه دیدار فینال را برابر ایران برگزار کنند.


گفتنی است،پیش از این مسابقه، در دیدار اول مرحله نیمه نهایی تیم ملی فوتسال کشورمان با پیروزی 8-2 مقابل افغانستان به فینال راه یافته بود.
انتهای پیام/


ازبکستان فینالیست فوتسال بازی های داخل سالن شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار