بهبود خطوط شبکه انتقال آب در فتح‌المبین

رئیس شورای اسلامی شهر فتح‌المبین از تعویض خط انتقال آب که به دلیل فرسودگی موجب مشکلاتی برای شهروندان شده در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،رحیم صرخی امروز، رئیس شورای اسلامی شهر فتح‌المبین گفت: در نشست بررسی مشکلات شهر فتح‌المبین صرخه که هفته گذشته با حضور نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی و مسؤولان محلی برگزار شد، توسعه و اصلاح شبکه آبرسانی این شهر به تصویب رسید.

وی بیان داشت: در مرحله اول مقرر شد که 500 متر از خط انتقال فرسوده آب تعویض شود و شورای اسلامی شهر فتح‌المبین برای اجرای این مصوبه پیگیری‌های مستمر خود را ادامه داد، که براساس توافقات انجام شده، با انتقال لوله‌های مورد نظر، به زودی این عملیات انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر فتح‌المبین یادآور شد: این خط لوله انتقال آب، به دلیل فرسودگی باعث شکستگی‌های متعددی در سال های اخیر شده و باعث تاثیر منفی بر کیفیت آب این شهر شده است.

صرخی همچنین به فازهای بعدی توسعه و اصلاح این شبکه اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های نماینده مردم شوش، اعضای شورای اسلامی شهر فتح‌المبین صرخه و آبفا، در مراحل بعدی، عملیات حفر یک حلقه چاه و اصلاح تمام شبکه آبرسانی این شهر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

تعویض خطوط شبکه آب رسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.