۱۳ مدال دستاورد کاروان شهید حججی در روز دهم رقابت‌های آسیایی

نمایندگان کشورمان در مسابقات داخل سالن آسیا امروز ۳ مهر در ۷ رشته به مصاف حریفان خود رفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان کشورمان در مسابقات داخل سالن آسیا امروز 3 مهر در 7 رشته به مصاف حریفان خود رفتند.

کیک بوکسینگ

عاطفه بالين پرست نتیجه را به حریف مغولی خود واگذار کرد

عاطفه بالين پرست نماینده وزن منهای 52 کیلوگرم کیک بوکس کشورمان در بخش لوکیک در نخستین مبارزه خود برابرسرینی مونگوگرل از مغولستان شکست را پذیرا شد و از دور رقابتها کنار رفت.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در دهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

محمد پورفرج از سد نماينده تركمنستان گذشت

محمد پورفرج نماینده کیک بوکس کار وزن منهای 79 کیلوگرم پوینت فایت با شکست جلال ساتلیکوف از ترکمنستان به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امید احمدی صفا در 27 ثانیه حریفش را ناک اوت کرد

امید احمدی صفا کیک بوکس کار وزن منهای 51 کیلوگرم لوکیک کشورمان در همان 27 ثانیه اول حمزه ابوقاضی از اردن را ناک اوت کرد و راهی فینال شد.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در دهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

محمود ستاری هم فینالیست شد

محمود ستاری کیک بوکس کار وزن منهای 81 کیلو گرم لوکیک که با ناک اوت کردن نماینده ترکمنستان به نیمه نهایی رسیده بود با شکست محمد سلام از اردن راهی فینال شد.

وی با ضربات سهمگین خود چند بار تا ناک اوت کردن حریف پیش رفت که باعث توقف چندباره مسابقه شد ولی در نهایت امتیازات هر سه راند را از آن خود کرد.

بنی اسد به نشان برنز قناعت کرد

علی بنی اسد لوکیک کار وزن منهای 71 کیلو گرم کشورمان که برای رسیدن به نیمه نهای نماینده اردن را برده بود برابر جامانی زایف از ترکمنستان طی سه راند شکست خورد تا از راه یابی به فینال بازمانده و به نشان برنز قناعت کند.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در دهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

میرداوود موسوی برنز گرفت

میرداوود موسوی کیک لایت کار وزن منهای 74 کیلوگرم تیم ملی کیک بوکس کشورمان که برای رسیدن به نیمه نهایی حریفی از ازبکستان را برده بود مقابل ممدوف از ترکمنستان طی سه راند نتیجه را واگذار و به نشان برنز قناعت کرد.

زینب جباری هم برنزی شد

زینب جباری کیک لایت کار وزن منهای 60 کیلو گرم تیم ملی کیک بوکس که برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی نماینده قزاقستان را برده بود در مرحله پای فینال مقابل میگونا از تاجیکستان به رغم اینکه از حریف پیش بود در ثانیه های آخر نتیجه را واگذار و به نشان برنز قناعت کرد.

حمید امنی هم به برنز قناعت کرد

حمید امنی نماینده وزن منهای 67 کیلوگرم فول کنتاکت کیک بوکس کشورمان که برای رسیدن به نیمه نهایی از سد نماینده تاجیکستان گذشته بود برای رسیدن به فینال رو در روی آمانوف ترکمنستانی قرار گرفت.

وی طی سه راند مبارزه جانانه در برابر حریفی که از حمایت تماشاگران برخوردار بود نتیجه را واگذار و به نشان برنز قناعت کرد.

حسين کرمی فینالیست شد

حسین کرمی فول کنتاکت کار وزن منهای 75 کیلوگرم تیم ملی کیک بوکس کشورمان که برای رسیدن به نیمه نهایی نماینده قزاقستان را برده بود در مسابقه پای فینال برابر معاذ خان از پاکستان قرار گرفت.وی طی سه راند مبارزه مقتدرانه هر سه راند را برد تا به فینال این رقابتها راه یابد.

مصطفی پور فرج تولدش را با طلا آغاز کرد


مصطفی پور فرج کیک بوکس کار وزن منهای 69 کیلوگرم پوینت فایت کشورمان در دیدار فینال برابر حیدر ال اسدی از عراق طی سه راند مبارزه مقتدرانه با نتیجه 11بر2 برند ه و دومین طلای کیک بوکس را از آن خود کرد.

او برای رسیدن به فینال حریفانی از کشورهای تاجیکستان و قزقیزستان را پشت سر گذاشته بود.پورفرج که امروز تولدش می باشد سالروز تولد خود را با طلا آغاز کرد.

امید احمدی صفا هم تولد خود را با طلا آغاز کرد

امیداحمدی صفا لوکیک کار وزن منهای 51 کیلوگرم تیم ملی کیک بوکس به نشان طلا دست یافت.او که شب گذشته تولدش بود در همان مراسم به دوستانش قول داد 25 سالگی خود را با طلا آغاز خواهد کرد.

او برای رسیدن به مرحله نهایی حریفانی از افغانستان و اردن را از پیش رو برداشته بود موفق شد در دیدار نهایی عبدالخالق حریف عراقی خود را شکست داده و به نشان طلای این رقابتها دست یابد و همچون مصطفی پور فرج تولد خود را با طلا آغاز کند.

سامبو

شیری به نیمه نهایی راه یافت

میلاد شیری حاجی بابایی در اولین مبارزه خود در وزن +109 کیلوگرم سامبو (کامبت) موفق شد چانتاوا از تایلند را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

شیری با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود.

شکست کریمیان برابر حریف ازبکستانی

یوسف کریمیان در وزن 74- کیلوگرم در دور اول برابر تیلاولدیف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

شکست چراغی در یک چهارم نهایی وزن 62- کیلوگرم سامبو

علیرضا چراغی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 62- کیلوگرم سامبو به مصاف آبتاندیل از قرقیزستان رفت.

ملی پوش ایران با نتیجه 8 بر 1 مقابل حریفش شکست خورد.

به این ترتیب او راهی شانس مجدد شد که باید با نماینده قزاقستان رقابت کند.

شکست شیری برابر حریف ترکمنستانی

میلاد شیری حاجی بابایی در وزن 100+ سامبو (کامبت) در مرحله نیمه نهایی برابر حریفی از ترکمنستان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

شیری با این شکست راهی شانس مجدد برای کسب مدال برنز شد. او باید با حریف قزاقزستانی مبارزه کند.

آذرخواه هم شکست خورد و به شانس مجدد رفت

کمال علی آذرخواه در وزن 82- کیلوگرم برابر مادامینوآ از ترکمنستان قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر مبارزه را واگذار کرد.

آذرخواه هم برای کسب مدال برنز راهی شانس مجدد شد.

حذف آذرخواه از سامبو بازی های داخل سالن آسیا

ملی پوش سامبو ایران در مرحله شانس مجدد وزن 82- کیلوگرم بازی های داخل سالن آسیا شکست خورد و حذف شد.

در رقابت های سامبو بازی های داخل سالن آسا، کمال علی آذرخواه پس از شکست در مرحله یک چهارم نهایی وزن 82- کیلوگرم سامبو( کامبت) راهی مرحله شانس مجدد شد.

او در مرحله شانس مجدد با نورماتوف از ازبکستان مبارزه کرد که به دلیل ضربه فنی در همان ثانیه های ابتدایی مبارزه شکست خورد.

به این ترتیب آذرخواه از رقابتها کنار رفت.

چراغی هم حذف شد

علیرضا چراغی در وزن 62- کیلوگرم سامبو (کامبت) در مرحله شانس مجدد برابر سوپی گالیف از قزاقزستان قرار گرفت و با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد.

به این ترتیب او شانس رسیدن به مدال برنز را از دست داد.

ملی پوش سامبو ایران مدال برنز گرفت


در مرحله شانس مجدد وزن 100+ کیلوگرم سامبو ( کامبت) بازی های داخل سالن آسیا، میلاد شیری برای کسب مدال برنز با نماینده قزاقستان مبارزه کرد.شیری در این دیدار با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و مدال برنز را کسب کرد.

شنا

مهدی انصاری به فینال رسید

مرحله مقدماتی مسابقات شنا ماده 100متر مختلط انفرادی در بخش مردان با حضور 34 شناگر برای رسیدن به مرحله فینال در 5 گروه برگزار شد.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در دهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

در این رشته دو نماینده از کشورمان به نامهای مهدی انصاری و جمال چاووشی حضور داشتند که مهدی انصاری با کسب رکورد 55 ثانیه و 13 صدم ثانیه در گروه خود اول شده و به مرحله فینال راه یافت.

جمال چاووشی با کسب رکورد 58 ثانیه و 13 صدم ثانیه در جدول نهایی دوازدهم شده و نتوانست به فینال راه یابد.

 سینا غلامپور فیناليست شد

مرحله مقدماتی مسابقات شنا در ماده 100 متر آزاد مردان در 6 گروه و باحضور 44 شناگر برگزار شد.

سینا غلامپور با کسب رکورد 49 ثانیه و11 صدم ثانیه در بین تمام شناگران حاضر در مرحله مقدماتی این رشته اول شد و به فینال راه یافت.

بنیامین قره حسنلو دیگر شناگر کشورمان در این ماده، با کسب رکورد 51 ثانیه و 35 صدم ثانیه در مرحله مقدماتی در مکان پانزدهم قرار گرفت و از حضور در مرحله فینال باز ماند.

تیم شنای 100 متر مختلط کشورمان هم به فینال رسید

مسابقات شنای ماده 100 متر مختلط مردان دقایقی پیش با حضور شناگران 13 کشور حاضر در این ماده به پایان رسید.

تیم کشورمان متشکل از مهمان نواز، نسيمي شاد، انصاری و یاوری با کسب رکورد 3 دقیقه و 40 ثانیه و 87 ثانیه در مقام سوم جدول مرحله مقدماتی قرار گرفت و امروز بعد از ظهر با سایر رقبا بر سر کسب مدالهای این ماده مسابقات جدال خواهند داشت.

به این ترتیب مسابقات مرحله مقدماتی رشته شنای پنجمین دوره بازیهای داخل سالن و هنرهای رزمی آسيا هم در چهارمین روز با حضور نمایندگان کشورمان در سه رشته فینال به پایان رسید و بعدآز ظهر با برگزاری مسابقات فینال و مراسم اهدا مدال، پرونده مسابقات شنا هم بسته خواهد شد.

انصاری در 100 متر مختلط هم به مدال نرسید


مرحله فینال مسابقات شنا در ماده 100 متر مختلط انفرادی عصر امروز با حضور 8 شناگر برگزار شد که مهدی انصاری از کشورمان با کسب رکورد 55 ثانیه و 58 صدم ثانیه و تنها با اختلاف 6 صدم ثانیه با نفر سوم در مکان چهارم فینال این ماده از مسابقات شنا قرار گرفت.

سینا غلامپور در مسابقات شنای ماده 100 متر آزاد انفرادی ششم شد

سينا غلامپور در مرحله فینال این رشته علیرغم اینکه در مکان ششم قرار گرفت و موفق  به کسب مدال نشد، اما با ثبت رکورد 49 ثانیه و 4 صدم ثانیه توانست رکورد کشورمان در این رشته راکه در دست محمد بیداریان بود به میزان 7 صدم ثانیه بهبود بخشیده و به نام خود ثبت کند.

بیلیارد

وفایی در اسنوکر انفرادی به جمع ۸ نفر برتر راه یافت

 حسین وفایی، اسنوکر باز کشورمان در ماده “اسنوکر ۱۵ توپ انفرادی” با شکست حریف تایلندی به جمع ۸ نفر برتر این کروه راه یافت.

واحدی با نتیچه ۴ بر صفر کاچاوونگ از تایلند را شکست داد.

بانوی کشورمان برابر حریف فیلیپینی باخت و حذف شد

پریسا منگلی در ۱۰ توپ انفرادی زنان در مرحله یک چهارم نهایی به حریف فیلیپینی با نتیجه ۷ بر یک باخت و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

واحدی هم به جمع هشت نفر برتر در اسنوکر صعود کرد

سهیل واحدی، دیگر اسنوکر باز کشورمان در ماده “اسنوکر ۱۵ توپ انفرادی” با شکست حریفی از کره جنوبی به جمع هشت نفر برتر این گروه راه یافت.

واحدی با نتیجه 4 بر 3 لی دیاگیو از کره جنوبی را شکست داد.

و*احدی و وفایی بر حریفان هندی و افغان خود غلبه کردند

سهیل واحدی در اسنوکر انفرادی با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل حریف هندی پیروز شد و به مرحله بعد صعود کرد.

حسین وفایی نیز با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل حریف افغانستانی راهی مرحله بعد شد.
مرحله نیمه نهایی اسنوکر مردان فردا برگزار خواهد شد.

کشتی آزاد

محبی پر قدرت آغاز کرد

یدالله محبی نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان در دور اول با غلبه بر احمد صلاح از عراق به دور دوم راه یافت.

یدالله محبی ملی پوش کشورمان در اولین مسابقه از دور مقدماتی با حریف عراقی روی تشک رفت ودر پایان با حساب 11 بر صفر کشتی را به سود خود به پایان رساند.

حریف بعدی ملی پوش کشورمان در دور یک چهارم نهایی مانشویلی نایب قهرمان المپیک از ازبکستان است که در بازی نخست حریف تاجیک را از پیش روی برداشت.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در دهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

اکبری در 86 کیلوگرم حریف چینی را ضربه فنی کرد

عزت اله اکبری در وزن 86 کیلوگرم در اولین دیدار بعد از قرعه استراحت با حریفی از چین به روی تشک رفت و با ضربه فنی به پیروزی رسید.

در مرحله یک هشتم مسابقات کشتی آزاد ملی پوش کشورمان مقابل لین ژو شن قرار گرفت و با حساب 13 بر 3
به پیروزی رسید و راهی دور یک چهارم نهایی شد.

اکبری در یک چهام‌نهایی به دیدار اینام از پاکستان می رود.

داداش پور از سد حريف تاجيكستاني گذشت

سعيد داداش پور آزادكار وزن70 كيلوگرم كشورمان در یک کشتی یکطرفه موفق شد حريف تاجيكستان را با نتيجه 10 بر صفر مغلوب كند.

پیروزی صادقی در گام نخست

در وزن ۶۱ کیلوگرم ایمان صادقی در کشتی نخست خود با ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند مبارزه کرد و با نتیجه ۴ بر ۲ وی راشکست داد.

صادقی در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران تاجیکستان و نائورو می‌رود.

محبی از رسيدن يه نیمه نهایی باز ماند و به شانس مجدد رفت

یدالله محبی نماینده وزن 125 کیلوگرم کشورمان در دور دوم مغلوب حریف ازبکستانی شد و از رسیدن به نینه نهایز باز ماند.

یدالله محبی ملی پوش کشورمان که در اولین مسابقه از دور مقدماتی حریف عراقی را از پیش روی بر داشته بود مقابل مانشویلی ملی پوش ازبکستانی قرار گرفت ور در یک مسابقه نزدیک در سر شاخ با ضربه سر مانشویلی باعث شکستگی ابروی ملی پوش ایران شد و پس از مداوا کشتی با نتیجه دو بر یک به سود کشتی گیر ازبکستان به اتمام رسید و محبی به شانس مجدد رفت.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در دهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

اکبری راهی نیمه نهایی شد

عزت اله اکبری در وزن 86 کیلوگرم در دومین دیدار بعد از پیروزی بر حریف چینی به مصاف ایمن محمد از پاکستان رفت و در پایان 6 بر 2 به پیروزی رسید.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کشتی آزاد ملی پوش کشورمان مقابل ایمن محمد از پاکستان قرار گرفت و با حساب 6 بر 2 پیروز شد و به نیمه نهایی رسید.

اکبری در نیمه نهایی به دیدار داولوم بایوف از قزاقستان می رود.

داداش پور به نیمه نهایی نرسید

سعید داداش پور آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان در دومین کشتی خود مقابل آدام باتیلف روسی الأصل بحرینی در یک کشتی نفس گیر و با نتیجه برابر ٤ بر ٤ مغلوب حریف شد و از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند.

داداش پور باید منتظر بماند تا ببیند حریف بحرینی می‌تواند به فینال برسد یا نه، چرا که حریف بعدی این کشتی گیر روسی الأصل، احتمالا نماینده کشور میزبان است، در صورتیکه ادام باتیروف به فینال برسد، داداش پور می‌تواند شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کند.

سعید داداش پور پیش از این در کشتی نخست خودبا نتیجه ۱۰ بر صفر حریف ازبکستانی را شکست داده بود.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در دهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

عزت اله اکبری فینالیست شد

عزت اله اکبری در وزن 86 کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی به مصاف داولوم بایوف از قزاقستان رفت و در پایان به پيروزي رسيد.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کشتی آزاد ملی پوش کشورمان مقابل نماینده قزاقستان قرار گرفت و با حساب 16 بر 8 به‌پیروزی رسید و فینالیست شد.

ملی پوش 86 کیلوی کشتی برای رسیدن به فینال پس از استراحت در دور نخست حریفانی از چین ، پاکستان را شکست داد و در دیدارنیمه نهایی به مصاف بایوف از قزاقستان رفت و در یک کشتی جذاب مقابل نماینده قزاقستان پیروز و راهی فینال شد.

صادقی به نیمه نهایی رسید

ایمان صادقی در وزن ۶۱ کیلوگرم کشتی آزاد در حالی که به روی تشک رفت تا مقابل حریف قرار بگیرد، رستم رمضانوف از تاجیکستان از کشتی انصراف داد و به روی تشک نیامد تا نماینده ایران به راحتی پیروز شود و به نیمه نهایی برسد. صادقی در نیمه نهایی باید با برنده کشتی نمایندگان قزاقستان و قرقیزستان به روی تشک برود.

ایمان صادقی پیش از این در کشتی نخست خود با ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند مبارزه و با نتیجه ۴ بر ۲ وی راشکست داده بود.

شانس کسب مدال برنز برای داداش پور

سعید داداش پور آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم کشورمان با فینالیست شدن آدام باتیرف کشتی گیر بحرینی توانست به شانس مجدد برود.

سعید داداش پور که در نیمه نهایی مغلوب باتیروف شده بود برای رسیدن به شانس مجدد باید منتظر پیروزی این حریف روسی الأصل بحرینی می‌ماند که خوشبختانه باتیرف توانست با مغلوب کردن حریف أفغانستانی به فینال برسد.

با این اتفاق داداش پور به جدول رقابت‌ها برگشت و باید شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کند.

داداش پور در کشتی اول شانس مجدد باید با حریفی از کشور ساموئو قرار بگیرد تا در صورت پیروزی در کشتی دوم باید به مصاف حریف افغانی برود.

 صادقی فینالیست شد

ایمان صادقی آزادکار وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان توانست با شکست حریف قزاقستانی به فینال رقابت‌ها راه یابد.

کشتی گیر وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان در مرحله فینال به مصاف مایرادوف نماینده ترکمنستان می‌رود.

ایمان صادقی پیش از این در کشتی با ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند و رستم رمضانوف از تاجیکستان به پیروز‌ی رسیده بود.

 محبی راهی رده بندی شد

یدالله محبی نماینده وزن ۱۲۵ کیلوی کشورمان که مغلوب حریف ازبکستانی شد با رسیدم مانشویلی به فینال راهی شانس مجدد شد.

یدالله محبی ملی پوش کشورمان پس از اینکه در اولین مسابقه از دور مقدماتی حریف عراقی را شکست داد در دور دوم مغلوب مانشویلی از ازبکستان شد به شانس مجدد راه یافت.

ملی پوش کشتی آزاد کشورمان در سنگین وزن مقابل اناکولوف از تاجیکستان قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۱۴ بر ۴ پیروز شد و به دیدار رده بندی رسید.

محبی برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از قزاقستان‌می رود.

دومین طلای کشتی آزاد بر گردن صادقی

ايمان صادقی آزادكار وزن ٦١ كيلوگرم كشورمان در آخرين كشتی خود در مرحله فینال مقابل مايرادوف نماينده تركمنستان قرار گرفت و توانست با نتیجه ضربه فنی 11 بر صفر به مدال طلای این وزن دست یابد.

داداش پور به برنز رسید


سعيد داداش پور آزادكار وزن ٧٠ كيلو گرم كشورمان پس از غلبه بر ملك جان سعيد از افغانستان با نتیجه ضربه فنی 10 بر صفر به مدال برنز این دوره از رقابت ها دست یافت.

 

* عزت اله اکبری سومین طلایی کشتی آزاد

عزت اله اکبری آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در دیدار فینال مقابل امیدجان اسمانف از ازبکستان در یک رقابت دیدنی با ۹ بر ۲ موفق به کسب مدال طلا شد.

ملی پوش ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان برای رسیدن به فینال پس از استراحت در دور نخست حریفانی از چین، پاکستان و قزاقستان را شکست داده بود و در دیدارفینال برابر اسمانف ازبکستانی با یک نتیجه قابل قبول سومین مدال طلای کشتی آزاد ایران در پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن ۲۰۱۷ عشق آباد را بدست آورد.

*محبی به مدال برنز رسید

یداله محبی آزادکار سنگین وزن کشورمان با نتیجه ۱۰ بر ۶ مقابل دایولا شعبان بای قزاقستانی به مدال برنز این دوره از بازی‌ها دست یافت.

یداله محبی ملی پوش کشورمان پس از اینکه در اولین مسابقه از دور مقدماتی حریف عراقی را شکست داد در دور دوم مغلوب مانشویلی از ازبکستان شد وپس از صعود این حریف به فینال راهی شانس مجددشد که در این مرحله تواست با غلبه بر فرهاد آناکولوف از تاجیکستان راهی دیدار رده بندی شود و در نهایت در آخرین کشتی خود با شکست حریف قزاقستانی به مدال برنز بازی‌ها برسد.

شطرنج

نتایج دور دوم بخش سریع

زیر 23 سال آقایان :
ایران 2-0 تاجیکستان

آقایان :
ایران 1-1 ترکمنستان

زیر 23 سال بانوان:
ایران 1.5- 0/5 ازبکستان

بانوان:
ایران 0/5 - 1.5 چین

حاشیه ها:

دو بانوی ایرانی کشورمان کار قضاوت یکی از دیدار‌های نیمه نهایی بیلیارد بازی‌های داخل سالن آسیا ۲۰۱۷-عشق آباد را به عهده دارند.

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در دهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

اصغر رحيمی سرپرست كاروان و دهخدا معاون كاروان ورزشی جمهوری اسلامي ايران (شهيد حججی) در سالن كيك بوكسينگ بازی های داخل سالن آسيا حاضر شدند. 

نتایج و حواشی مسابقات نمایندگان ایران در دهمین روز بازی های داخل سالن آسیا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.