اهواز دومین شهر فرودگاهی کشور

استاندارخوزستان از احداث دومین شهر فرودگاهی کشور پس از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با مساحتی حدود ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار در اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان بیان داشت: وزارت راه و شهر سازی مجوز احداث شهر فرودگاهی اهواز را پس از 6 ماه پیگیری به تازگی صادر کرده است.


وی ادامه داد: در 2 روز گذشته در روزنامه ایران دیلی به صورت دی ال تی (مناقصه بین المللی) از شرکت های بزرگ سرمایه گذار برای ساخت فرودگاه اهواز دعوت شده است.


شریعتی افزود: چند شرکت سرمایه گذار بزرگ دنیا آمادگی خود را برای همکاری و ساخت فرودگاه اعلام کرده اند که پس از طی کردن مراحل فنی ، اقتصادی و استعلام انجام شده در کمیسیون حقوقی دولت، یکی از این شرکت های بین المللی انتخاب و کار احداث فرودگاه را آغاز می کند.


استاندار خوزستان بیان کرد: پیش بینی می شود شهر فرودگاهی اهواز 4 تا 5 سال آینده به بهره برداری برسد و استان خوزستان دومین استان دارای شهر فرودگاهی در کشور خواهد شد.

وی احداث شهر فرودگاهی اهواز را نقش مهمی در ایجاد اشتغال و توسعه پایدار در خوزستان عنوان کرد و گفت: احداث شهر فرودگاهی اهواز و مرکزی بودن آن در منطقه، نقش مهمی در بالابردن استانداردهای این شهر، ایجاد رفاه، اشتغال و توسعه پایدار در خوزستان دارد.


انتهای پیام/م

احداث دومین شهر فرودگاهی کشور در اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.