ثبت نام بیش از هزار واحد تولیدی استان سمنان در سامانه بهین یاب

در سال 96 یک هزار و 88 واحد تولیدی استان سمنان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب شده اند.

ه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در هفتاد و نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که به ریاست استاندار و با حضور مدیران دستگاه های ذیربط و بانکهای عامل تشکیل شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این کارگروه گفت: تا کنون 57 درصد مصوبات این کارگروه در استان اجرایی شده است.


وی افزود: در هفتاد و هشت جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 470 واحد تولیدی استان بررسی که یک هزار و 129 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که از این تعداد 639 مصوبه اجرایی و مابقی در دست اجرا است.


رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این جلسه مشکلات بانکی ، تامین اجتماعی ، مالیاتی و زیربنایی پنج واحد تولیدی تیراژه رنگ ، رنگین فام کومش ، عالی پردازان آتیه ، شن و ماسه پایدار و خلاق صنعت بررسی و در جهت رفع موانع پیش رو تصمیماتی اتخاذ گردید.


بهروز اسودی با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه گفت: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه پرونده 68 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش بیش از 240 میلیارد ریال و اشتغالزایی 160 نفر به بانکهای عامل معرفی شد.


وی با بیان اینکه در سال جدید یک هزار و 88 واحدتولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب شده اند تصریح کرد: 507 واحد تولیدی استان جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از3 هزار و 360 میلیاردریال به بانک های عامل معرفی شده اند و پرونده 519 واحد نیز در مرحله بررسی کارگروه قرار دارد.


بهروز اسودی در پایان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانکهای استان در پرداخت تسهیلات ، بر همکاری و همیاری بیش از پیش بانکهای عامل در عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی استان تاکید کرد و همکاری سایر دستگاههای اجرایی استان در اجرایی شدن مصوبات کارگروه را خواستار شد.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.