مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان

اجرای 150 دوره آموزشی ورزش شهروندی در اصفهان

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: 150 دوره آموزشی ورزش شهروندی در فصول پاییز و زمستان در اصفهان اجرا می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی قاسمی در جمع خبرنگاران افزود: این طرح ها قرار است با محوریت مناطق 15 گانه شهرداری و همچنین آموزش و پرورش اصفهان در اماکن ورزشی 44 گانه شهرداری، محلات و همچنین مراکز آموزشی اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه محوریت این دوره ها، دانش افزایی ورزش است، ادامه داد: مباحث تغذیه در ورزش، ارتقای مهارت ها، مقوله های ذهنی و روانی در ورزش و ارتقای سلامت جسمانی و روحی از جمله اصلی ترین موضوع هایی است که در این دوره های آموزشی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان هزینه تقریبی این طرح ها را 150 میلیون تومان اعلام کرد.
قاسمی تصریح کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی و تغییر زمان اوقات فراغت شهروندان، سعی شده که سایر برنامه های ورزشی مانند مسابقه ها و جشنواره ها روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار شود.

وی همچنین تاکید کرد که تقویت ارتباط سازمان ورزش شهرداری با بدنه آموزش پرورش در سال تحصیلی جدید، شرایط ورزش شهروندی و به ویژه ورزش دانش آموزان را تقویت کند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اشاره به ارتباط این سازمان با ناحیه های مقاومت بسیج امام صادق(ع) در شرق و امام رضا(ع) در غرب اصفهان گفت: با افزایش ارتباط با این دو نهاد، قصد داریم ورزش شهروندی را در مناطق کمتر برخوردار شهر ارتقا بخشیده و فراگیرتر کنیم.

او در ادامه گفت: سپردن مدیریت و اجرای بسیاری از فعالیت های ورزشی به خود مردم می تواند تاثیرات شایانی در پیشرفت ورزش شهروندی و ورزش همگانی ایفا کند.

قاسمی اضافه کرد: برون سپاری و اقدامات و سهیم کردن بیشتر شهروندان از جمله اصلی ترین سیاست هایی است که سازمان ورزش شهرداری اصفهان دنبال می کند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اظهارکرد: ایجاد فضای مناسب برای فعالیت نخبگان، پیشکسوتان و تحصیل کرده ها در قالب کارگروه های گوناگون نظیر کارگروه رسانه در حوزه های گوناگون مرتبط با ورزش از جمله اهداف این سازمان است.

قاسمی همچنین از رسانه ها خواست که ورزش همگانی را همچون ورزش قهرمانی مورد توجه قرار دهند، زیرا این امر موجب تشویق بیشتر مردم برای پرداختن به ورزش خواهد شد و به دنبال آن سلامت جامعه نیز افزایش می یابد.

 

انتهای پیام/م

 

150 دوره آموزشی ورزش شهروندی در اصفهان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.