مدت زمان اجرای پروژه های عمرانی در آبدانان 6 ماه کاهش یافت

فرماندار آبدانان گفت: طی چهار سال گذشته مدت زمان اتمام و به ثمر رسیدن طرح های عمرانی در این شهرسان 6 ماه کاهش یافته است.

مدت زمان اجرای پروژه های عمرانی در آبدانان 6 ماه کاهش یافت

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  مجید عسگری فرماندار آبدانان بیان کرد: با همت و جدیت مدیران اجرایی و سیاست های دولت تدبیر و امید طی چهار سال گذشته مدت شروع و افتتاح طرح های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان نسبت به سنوات قبل از این چهار تا 6 ماه کمتر شده است که این رخداد در نوع خود یک تحول مهم و مثبت در حوزه عمرانی است.

وی نظارت مدیران بر فرآیند طرح های عمرانی را ضروری دانست و اضافه کرد: هم اکنون 34 طرح عمرانی و اشتغالزایی با 160 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع تملک دارایی های سرمایه ای، بحران و نفت در شهرستان آبدانان در دست اجراست که تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار می گیرند.

فرماندار آبدانان از حل مشکل کمبود فضاهای آموزشی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: سال تحصیلی جدید 15 فضای آموزشی با اعتبار 130 میلیارد ریال به اداره آموزش و پرورش آبدانان تحویل شده که با استفاده از این فضاها نیاز منطقه را تا 10 سال آینده مرتفع می کند.

عسگری اظهارکرد: پنج طرح بزرگ آبرسانی با 50 میلیارد ریال اعتبار در سطح شهرها و روستاهای آبدانان در حال اجراست که با تکمیل و بهره برداری از آنها مشکل آب آشامیدنی مردم این شهرستان حل می شود.

شهرستان آبدانان با 50 هزار نفر جمعیت در 171 کیلومتری جنوب شرق ایلام قرار دارد.

انتهای پیام/ د

کاهش در زمان اجرای پروژه های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.