گزارش/

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید/ اگر شهید حججی‌ها نبودند

اكنون 37 سال است كه آمريكا و اسرائيل در حال جنگ با اسلام هستند، يك روز در قالب منافقان، يك روز جنگ ۸ ساله، روز ديگر جنگ اقتصادی و امروز هم در قالب جنگ‌های نيابتی.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوایل بهمن‌ماه سال 1389 بود که سرزمین سوریه دچار بحرانی شد که هیچ کس تصور نمی‌کرد تا امروز ادامه پیدا کند، بحرانی که با گذشت زمان ابعاد بسیار بیشتری از آن رخ نمود پیدا کرده است. دیده‌بان حقوق بشر در سوریه، شمار قربانیان درگیری‌های این کشور را تا پایان سال 2016 بیش از 300هزار نفر اعلام است. 

در این آشفته بازار سوریه کشورهایی مثل عربستان سعودی، امارات، اردن و ترکیه بودند که در تله جنگ نیابتی آمریکا و اسرائیل گرفتار شدند و برخی دیگر مثل جمهوری اسلامی ایران، لبنان و روسیه به داد همسایه خود رسیدند. هر روز که می‌گذشت یک گروه تروریستی جدید در سوریه اعلام موجودیت می‌کرد و از آسمان هم برایشان آذوقه و مهمات می‌بارید!!!

 مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید/ اگر شهید حججی‌ها نبودند

چرا از حرم دفاع می‌کنیم؟

دفاع از حرم در حقيقت دفاع از اسلام است همچنان كه ديروز در جنگ رژيم بعث عراق با جمهوری اسلامی، جنگ بين دو كشور نبود و امام بزرگوارمان فرمودند امروز همه اسلام در برابر همه كفر ايستاده است كه اين جمله را از جمله پيامبر(ص) در جنگ احزاب گرفتند. امروز كسانی كه به حرم‌های اهل بيت(ع) در عراق و سوريه تعدی می‌كنند، با زمين سوريه و عراق كاری ندارند، بلكه با اسلام كار دارند به همين دليل است كه میگوييم دفاع از حرم دفاع از اسلام است.

اكنون ۳۷ سال است كه آمريكا و اسرائيل دارند با اسلام می‌جنگند، يك روز در قالب منافقان داخلی، يك روز جنگ ۸ ساله، روز ديگر جنگ اقتصادی، جنگ سياسی، جنگ فرهنگی و امروز هم در قالب جنگ‌های نيابتی.

از منظر دیگر سوریه همان دوست 37 سال پیش ماست؛ همان دوستی که آن‌ روزها وقتی صدام به انقلاب حمله کرد، کمک کرد تا این آتش جنگ تحمیلی خاموش شود. بشار پسر آن حافظ اسدی است که مستشار می‌فرستاد و موشک و سلاح کمک می‌کرد تا ما آتش را خاموش کنیم. ما باید متوجه باشیم که داعش را چه کسی به جان سوریه و عراق انداخت.

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید/ اگر شهید حججی‌ها نبودند

ما باید متوجه باشیم که محور مقاومت علیه صهیونیسم‌ها می‌جنگد و امروز خاکریز اول سوریه است. اگر خاکریز اول خالی بماند و نجنگیمداعش و دار و دسته‌اش پله ، پله جلو می‌آیند و ما را پس می‌زنند، چون ما نیابتی در مرزشان تهدیدشان می‌کنیم. امروز ایران، عراق، سوریه و لبنان در استکبارستیزی و و مبارزه با فتنه‌های نیابتی غرب همفکر و هم سیاست هستند. دفاع از حرم اهل بیت، تبعیت از ولایت و بصیرت می‌خواهد، اگر مسلمانی در این شرایط حساس مسئولیت‌پذیر نباشد و احساس مسئولیت نکند شرایط را نشناخته است، همچنان که حضرت علی علیه السلام می فرمایند: «نادان کسی است که که بگذارد دشمن در خانه او با او درگیر شود».

نکته جالب ماجرا آنجاست که  لبنان مرز آبی و خاکی با اسرائیل دارد. پس واضح است که لبنان در مرز مشترک با اسرائیل خط مقدم نبرد، سوریه و عراق هم شده بودند شاهراه مواصلاتی بسیار هموار این جبهه و ایران هم عقبه جبهه را مستحکم‌تر کرده بود و به خط مقدم تدارکات می‌رساند، حالا در همه جنبه‌ها که می‌شود تدارکات رساند.

امروز اسرائیل از این اتحاد به خود لرزیده است می‌خواهد با خدعه‌ای کثیف سوریه و بعد عراق را از این پازل بیرون بکشد و بعد حزب الله لبنان را هم در محاصره، خلع سلاح کند. فتنه‌ای که اسرائیل پس از نا امید شدن از این خدعه به راه انداخته، کردستان جدا از عراق است که باید دید به کجا می‌رسد.

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید/ اگر شهید حججی‌ها نبودند

اگر مدافعان حرم نبودند...

تاریخ گواه آن است که جلادان همواره با کشتار در پی قوام حکومت خویش بوه‌اند. نمونه زنده و به روز آن رفتارهای ناجوانمردانه گروه تروریستی داعش در در سرزمین‌های تحت تصرف خود است. اعضای این گروه آن‌چنان از اصل انسانی خود دور شده‌اند که با توحشی حیوانی انسان‌های بی گناه را از دم تیغ خود می‌گذرانند.

از آغاز تحرکات گروه تروریستی داعش در منطقه سردار عبدالله اسکندری، رضا اسماعیلی و محسن حججی از جمله شهدای مدافع حرم هستند که تیزی تیغ جنگ تروریست‌های تکفیری داعش آن‌ها را بی‌سر کرده است.  تا به امروز تعداد شهدای مدافع حرم به 2200 شهید رسیده است. روایت شهادت هر یک از این جان‌سپاری‌ها قصه پر غصه‌ایست که سر دراز دارد. اگر این مدافعان حرم نبودند، امروز ترقه‌بازی‌های داعش به کردستان و همدان رسیده بود و ما باید با آنها در داخل خاک خود می‌جنگیدیم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: اگر شهیدان مدافع حرم نبودند، امروز باید با «عناصرِ فتنه‌گر، خبیث و دشمن اهل‌بیت(ع)» در شهرهای ایران می‌جنگیدیم، زیرا آنان قصد داشتند از مرزهای عراق وارد ایران شوند اما جلوی آنها گرفته شد و تار و مار شدند و اکنون نیز در عراق و سوریه به‌طور کامل در حال ریشه‌کن شدن هستند.

ایشان، امنیتِ کنونی کشور را مرهون مدافعان حرم و مدافعان مرزهای ایران دانستند و افزودند: امنیت مرزها و شهرهای کشور به برکت تلاش‌های مرزدارانی است که با همه وجود از ایران دفاع، و همچنین از ورود مواد مخدر جلوگیری می‌کنند، البته این تلاش‌ها به‌خوبی دیده نمی‌شود و مرزداران و شهدای مرزی، مظلوم هستند.

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید/ اگر شهید حججی‌ها نبودند

 سوریه تنها خط مقدم نبرد اسلام و کفر نیست؛ خط مقدم نبرد با ایران هم هست و ساده لوحی غریبی می‌خواهد که مرزهای کشیده شده‌ «دفاع از ایران» را از ایران تا خارج از ایران نبینیم و جنگ نیابتی در سوریه را در نیابیم و فکر کنیم باید منتظر ماند تا گلوله‌ داعش به جغرافیای ایران برسد و آن وقت تازه دست به اسلحه شویم! اگر امروز در دمشق و حلب و لاذقیه و حما و ادلب و درعا با تکفیری‌ها نجنگیم، قطعا فردا باید در کرمانشاه و قصرشیرین و مهران و ایلام و همدان با آنها بجنگیم. 

استراتژی نظام اسلامی و هر کشور دیگری بر این است که به منظور کاهش تلفات نیرو و تجهیزاتی و حفظ امنیت مردمش با دشمنان در خارج از مرز های خود بجنگد، در موضوع سوریه علاوه بر این، بدلیل هم مرز بودن این کشور با رژیم صهیونیستی اهمیت این جنگ و استراتژی مضاعف می‌شود؛ زیرا با بردن خاکریزهای جنگ در نزدیک مرزهای دشمن اصلی ایران، زمینه برای اقدام سریع برای ایران در موقع حساس و مورد نیاز برای ضربه زدن به دشمن را فراهم می‌کند. 

افزون بر این یکی از دلایل مهم دفاع از سوریه توجه به بعد عقیدتی است. دفاع از مقدسات و حریم و حرم حضرت زینب (س) و ولایت از آرمان های نظام اسلامی و نصرت دین الهی است، لذا یکی از ابعاد این امر انجام واجب شرعی است. این امر در عراق با وجود فتوای جهاد مرجعیت عیان تر شده است.  

مژده ای دل که مسیحا نفسی می‌آید/ اگر شهید حججی‌ها نبودند

چهارشنبه پنجم مهرماه 1395 مصادف با ششم محرم الحرام، پیکر شهید بی‌سر دفاع از حرم، محسن حججی که میهن بازگشته، تشییع می‌شود. حالا زمان آن رسیده که مزدوران داخلی که تهمت گرفتن پول در ازای رفتن به سوریه را به مدافعان حرم می‌بندند، بیایند و بینند که این مدافعان هدیه ابدی خود را از خدایشان می‌گیرند، هدیه‌ای که قطعا بر زن و فرزند و خانواده‌شان ارجحیت دارد...

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Switzerland
said
۱۶:۴۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۶
مرگ بر داعش
آخرین اخبار