رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب؛

انجام ۶۸۶ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی میاندوآب

۶۸۶ مورد نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی شهرستان میاندوآب در ماه گذشته انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ رحمان درفشی با اشاره به عملکرد شهریور ماه اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب اظهار داشت: در این مدت، از تعداد 686 مورد بازرسی به عمل از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح شهرستان، تعداد 43 مورد پرونده تخلفاتی به ارزش 63 میلیون و 416 هزار و 900 ریال تشکیل و برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی تصریح کرد: در حوزه آرد و نان نیز از تعداد 292 مورد بازرسی به عمل آمده از واحدهای نانویی، سنگک‌پزی و نان روغنی تعداد 16 پرونده تخلفاتی گرانفروشی ،کم فروشی و عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی تشکیل شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به عملکرد حوزه قاچاق کالا گفت: در این رابطه در 25 مورد بازرسی با اتحادیه لاستیک فروشان، بازرسی اتاق اصناف و اماکن عمومی و شبکه بهداشت و درمان چهار مورد گشت مشترک در خصوص باطری قاچاق و سیگار انجام و پرونده سیگار قاچاق نیز به تعداد 400 نخ به ارزش 460 هزار ریال تشکیل شد.

وی بیان کرد: از سوی دیگر پنج پرونده قاچاق سیگار به تعداد 615 هزار و600 نخ به ارزش ریالی پنج میلیارد و 473 میلیون ریال توسط اداره دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی پس از نرخ گذاری توسط این اداره به منظور تعیین تکلیف و صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

انتهای پیام/ب

686 مورد نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی میاندوآب انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.