آغاز به کار کمپین لبیک یا حسین(ع) در استان همدان

کمپین فرهنگی تبلیغاتی ایام دهه محرم با عنوان لبیک یا حسین (ع ) آغاز به کار کرد.

آغاز به کار کمپین لبیک یا حسین(ع) در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ عباسی، مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به ضرورت و اهمیت فعالیت کمپین‎های فرهنگی و تبلیغی در تبیین مفاهیم دینی در سطح جامعه گفت: اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با همراهی و همکاری طراحان مطرح کشوری گرافیک، در آستانه دهه اول محرم فعالیت جدیدی برای اکران طرح‎های فرهنگی آغاز کرده است.

 وی با اشاره به اینکه  طرح‎های کمپین ماه محرم همزمان با دهه اول ماه محرم علاوه بر تهران در سراسر کشور و  نیز استان همدان اکران خواهند شد، ادامه داد: دربرگزاری این کمپین روایت‌های مذهبی فراوانی مورد بررسی اسنادی قرار گرفته که از بین آنها، روایاتی که بیشتر با زندگی امروز جامعه نزدیک بوده انتخاب و در قالب طرح‎های گرافیکی در سازه‌های تبلیغی سطح شهرها اکران خواهند شد.

 این مسئول اظهار داشت: این کمپین با هدف کمک به امر توسعه و بازسازی حرم‌های مطهر ائمه اطهار(ع) و همچنین بزرگداشت مراسم‌های مختلف با اشاره به سخنان گهربار سید الشهدا(ع) برگزار خواهد شد و تا پایان ماه محرم نیز خواهد داشت.

 وی هدف را بالابردن جذابیت آثار، برداشت‌هایی از کلام امام حسین(ع) در قالب هنر گرافیک برشمرد وخاطر نشان کرد: این اقدام به دلیل استفاده بیشتر و برقراری ارتباط راحت‎تر با تکیه به بیانات امام حسین(ع) انجام شده تا در نهایت جامعه امروز بتواند بهترین استفاده را از فرمایشات امام معصوم ببرد.

 مجتبی عباسی افزود: ارائه عکس‌نوشت، پوستر و انعکاس طرح‌های این کمپین در سطح فضای مجازی از برنامه‌های مهم تبلیغی کمپین کشوری است.

انتهای پیام/ ج

کمپین لبیک یا حسین(ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.