مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر؛

اجتماع بزرگ حسینیان در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود

مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر گفت: همزمان با ماه محرم روز چهارشنبه ساعت 16 تا 18 اجتماع بزرگ حسینیان در پل معلق مشگین‌شهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین عباسی نیا، مدیرعامل پل معلق مشگین‌شهر اظهار داشت: همزمان با ماه محرم روز چهارشنبه ساعت 16 تا 18 اجتماع بزرگ حسینیان در مجتمع فرهنگی پل معلق مشگین شهر برگزار می شود و برای این اجتماع بزرگ مراسمات بسیار باشکوه و ویژه ای با محوریت ماه محرم تدارک دیده شده است.

وی افزود: اجتماع بزرگ حسینیان با حضور مداحان و سخنرانان کشوری در مجتمع فرهنگی پل معلق مشگین شهر برگزار می شود و نیز در این مراسم با اجرای مداحی و سینه زنی در سوگ سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و علمدار کربلا حضرت ابوالفضل(ع) سوگواری می شود.

مدیرعامل پل معلق مشگین شهر از برگزاری برنامه های فرهنگی و معنوی در ماه محرم در مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر خبر داد و گفت: این مجموعه برگرای برنامه های فرهنگی و معنوی را در کنار برنامه های گردشگری در اولویت قرار داده است و در این زمینه امسال برنامه های خوبی برگزار شده است.

عباسی نیا ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم بیان کرد: عزاداری مردم استان اردبیل در ایام محرم زبانزد عام و خاص است و مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر نیز با برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم درصدد است بتواند رونق بخش مراسم عزاداری ماه محرم باشد.

وی اظهار کرد: یکی از اولویت های مجموعه گردشگری پل معلق مشگین شهر تداوم و گسترش برنامه های فرهنگی و معنوی است که امسال با حضور امام جمعه اردبیل، امام جمعه مشگین شهر و مسئولان کشوری و استانی این برنامه ها به طور باشکوه و منظم برگزار شده و تا پایان امسال نیز اجرای این برنامه ها به همین منوال ادامه خواهد یافت.

 

انتهای پیام/ح

اجتماع بزرگ حسینیان در مشگین شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.