نوری: سابقه نداشته استقلال قعر نشین باشد/ وضعیت فاتح تریم تا 48 ساعت دیگر مشخص می شود

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: تاکنون سابقه نداشته است استقلال قعرنشین باشد و چنین شرایط را ندیده بودم.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد نوری پس از برگزاری جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: صلاح من بر این است مربی خارجی به کادر فنی اضافه شود چرا که حضور مربی ایرانی باعث تنش میان هواداران خواهد شد .شرایط این روز ها هم به گونه ای است که هواداران فقط مربی خارجی در سطح بالا می خواهند .در مورد فاتح تریم نیز در نشست صحیت هایی را انجام دادیم و موضوع تا 48 ساعت آینده نهایی می شود. حتی فاتح تریم برنامه های خود را داده و فکر می کنم او سرمربی شود .

او درباره رقم سنگین فاتح تریم بیان کرد: فکر می‌کنم وزارت ورزش و جوانان شرایط را برای حضور این مربی در استقلال را فراهم می کند .از طرفی ببخشید این مطلب را اعلام می کنم اما وزارت ورزش و جوانان تا کنون سمت پرسپولیس بود و این بار باید سمت استقلال باشد تا هواداران نیز از شرایط رضایت داشته باشند.

نوری افزود: فکر می‌کنم شرایط به گونه ای مهیا شده که مربی خارجی به راس کار بیاد چرا که مربی داخلی دیگر جواب نمی دهد.  افتخاری هم به هواداران این قول را داده و برای همین برای جذب مربی به دنبال چنین کاری رفته است. 

او در مورد قعرنشینی استقلال عنوان کرد: چنین چیزی سابقه نداشته است و با توجه به اینکه 7،8 سال در استقلال حضور داشتم اما چنین شرایط را ندیده بودم که استقلال ته جدول باشد .هواداران حق دارند که از شرایط موجود ناراحت باشند. منصوریان هم از دوستان من است و زحمت زیادی برای استقلال کشید اما حواشی دور باشگاه اجازه نداد او به کارش ادامه دهد .

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست رقم قرارداد فاتح تریم صرف هزینه زمین چمن شود گفت:درست شدن زیر ساخت ها احتمالا به بعد موکول شود .در شرایط فعلی استقلال ،هواداران فقط برد می خواهند چرا که تیم در انتهای جدول است و سابقه نداشته که چنین اتفاقی رقم بخورد. به طور حتم اگر مربی خوب خارجی بیاورند و به او زمان دهند ،می تواند تیم را بالا بیاورد.از طرفی اگر قرار باشد مربی خارجی ضعیف بیاورند پس همان که گزینه داخلی را در نظر بگیرند. هواداران استقلال اکنون فقط با مربی خوب خارجی راضی می‌شوند.

او درباره اعضای جدید کمیته فنی استقلال بیان کرد:جباری، قراب، روشن و بختیاری‌زاده هستند و خود من هم در این کمیته برای کمک حضور دارم .در هر صورت سعی می کنیم سرمربی خوب برای تیم انتخاب شود و فکر می کنم پس از بازی با سپید رود رشت گزینه را انتخاب کنیم.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال درباره اینکه آیا استقلال می تواند رقم قرارداد فاتح تریم را فراهم کند و در نهایت کار به شکایت نکشد گفت:  باشگاه این پول را ندارد و وزارت ورزش باید کمک کند.  وزارت ورزش و جوانان همان طور که به پرسپولیس کمک کرد به استقلال هم کمک کند تا مشکلی پیش نیاید. 

نوری در مورد اینکه اگر با فاتح تریم توافق نشود کدام مربی در راس کار قرار می گیرد افزود: فکر می‌کنم یک مربی ایتالیایی هم وجود دارد. با والتر زنگا هم صحبت‌هایی کرده‌اند و  محسنی هم گفته با مربیانی چون فرانک رایکارد صحبت کرده و حتی اعلام کرده حاضر است او را مجانی بیاور د.

انتهای پیام/

برنامه های فاتح تریم روی میز مدیران استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار