عامل تیراندازی کلیسای تنسی آمریکا شناسایی شد

پلیس آمریکا عامل تیراندازی کلیسای تنسی که ۹ کشته و زخمی برجای گذاشت را شناسایی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از راشا تودی، پلیس عامل تیراندازی روز گذشته (یکشنبه) در کلیسای تنسی آمریکا را که به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 8 نفر دیگر از جمله خود مهاجم منجر شد، شناسایی کرد.

وی یک جوان 25 ساله به نام «امانوئل کیدگا سامسون» و متولد سودان است که مدتها در آمریکا اقامت داشته است. وی در شهر «مورفریزبورو» در تنسی آمریکا زندگی می کند.

پلیس اعلام کرد: وی شهروند قانونی آمریکاست و از دهه 1990 به این کشور مهاجرت کرده است. هنوز انگیزه وی از این تیراندازی مشخص نشده است.

شناسایی عامل تیراندازی در کلیسای تنسی آمریکا

گزارش‌ها حاکی از آن است که او روز گذشته حدود ساعت 11 صبح پیش از ورود به داخل کلیسای «بورنت چاپل»، یک زن را به ضرب گلوله کشته است. وی با ماسکی که بر صورت داشته وارد کلیسا شده و به سمت افراد داخل کلیسا هم تیراندازی کرده است. در این تیراندازی 7 نفر دیگر نیز زخمی شدند. این مهاجم مسلح بر اثر درگیری با پلیس زخمی و به بیمارستان منتقل شد. قرار است دادگاه وی روز چهارشنبه برگزار شود.

کارکنان کلیسا به پلیس اعلام کردند که این شخص حدود یک یا دو سال پیش به این کلیسا آمده بود؛ اما از آن زمان هیچ خبری از وی نشد.

اف بی آی تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده است.


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار