رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم؛

وقوع 67 مورد تصادف موتورسیکلت سواران

حسنی گفت: طی 24 ساعت گذشته 246 مأموریت انجام شده 221 مورد حوادث داخل شهر و 25 مورد حوادث جاده‌ای است.

  به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛محمد رضا حسنی ،رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم، گفت: در طول 24 ساعت گذشته، هزار و 469 مورد تماس با اورژانس حاصل شد که از این تعداد 246 مأموریت انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم افزود: تصادفات موتورسواران 77 مجروح داشته است که 39 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و تعداد 38 نفر به دلیل وخامت حال عمومی به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم تاکید کرد: 87 مورد حوادث مربوط به ترافیک و تصادفات روی داده که این تعداد شامل 80 حادثه در شهر و هفت حادثه در جاده است.

وی ادامه داد: این حوادث 104 مجروح بر جای گذاشته است که تعداد 47 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و 57 نفر برای تشکیل پرونده به مراکز درمان منتقل شدند.

وی در مورد تصادفات مربوط به موتورسیکلت‌سواران خاطرنشان کرد: 67 مورد تصادفات موتور سیکلت‌سواران گزارش شده که این تعداد 65 تصادف شهری و دو تصادف جاده‌ای را شامل می‌شود.

این تصادفات 77 مجروح داشته است که 39 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شده و تعداد 38 نفر به دلیل وخامت حال عمومی به مراکز درمانی منتقل شدند.

حسنی یادآور شد: 67 مورد تصادفات موتورسیکلت‌سواران طی 24 ساعت گذشته گزارش شده که این تصادفات 77 مجروح بر جا گذاشته است.


انتهای پیام/ح

بی احتیاطی 38، موتورسوار را راهی بیمارستان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.