مسئولان در مسائل فرهنگی وحدت گفتمان داشته باشند

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:مسئولان بایستی وحدت گفتمان در حوزه مسائل فرهنگی داشته باشند تا از ایجاد تضادها جلوگیری نمایند.

 مسئولان در مسائل فرهنگی وحدت گفتمان داشته باشندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ یدالله موحد  رئیس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای قضائی مجتمع 22بهمن کرمان اظهار داشت:در مقابله با آسیب های اجتماعی وفرهنگی صرف برخورد قهرآمیز جواب گو نیست هرچند که دستگاه قضائی طبق وظیفه ذاتی خود همواره برخورد با مجرمان و کسانی که امنیت اخلاقی جامعه را دچار خدشه می کنند برخورد کرده است.

نماینده عالی قوه قضائیه با اشاره به اینکه برخورد کیفری وقانونی با مجرمان از وظایف ذاتی دستگاه قضائی است،تصریح کرد: بستر بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه، وجود چالش ها وتضادهایی است که در درون جامعه وجود دارد

وی عنوان کرد:ضرورت دارد قضات در مسائل وپرونده های مهم وکارهای جمعی به یک فهم مشترک نزدیک شوند و گام ها را در رسیدن به اهداف محکم بردارند.

رییس شورای قضائی استان کرمان بیان داشت:به طور متوسط به ازای هر 100هزار نفر جمعیت در استان 9ممیز9قاضی در حال ارائه خدمات قضائی به شهروندان می باشند که نشانگر کمبود کادر قضائی در دادگستری استان کرمان می باشد.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان بر نظارت و آموزش بیشتر ضابطان دستگاه قضائی تاکید کرد وافزود:کارکنان دستگاه قضائی بایستی هموراه بحث افزایش رضایتمندی عمومی و حفظ کرامت مراجعان را سرلوحه کار خود قرار دهند ضرورت دارد.

63 درصد پست های اداری دادگستری استان کرمان بلاتصدی است

وی با اشاره به اینکه 63درصد پست های اداری دادگستری استان کرمان بلاتصدی است،گفت:بایستی در حوزه منابع انسانی از تمام ظرفیت های ممکن استفاده کرد.

 

انتهای پیام/س

 

63 درصد پست های اداری دادگستری استان کرمان بلاتصدی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار