رییس هیات بدمینتون استان کرمانشاه؛

قهرمانی در لیگ برتر نفس تازه ای در روح بدمینتون کرمانشاه دمید

رییس هیات بدمینتون استان کرمانشاه گفت:تعامل و همکاری رسانه و ورزش می تواند موجب اعتلای جایگاه ورزش در جامعه شد.

در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛بشیری رییس هیات بدمینتون استان کرمانشاه  در دیدار با رییس باشگاه خبرنگاران کرمانشاه با اشاره به راه اندازی سه ماهه هیات بدمینتون در استان گفت: در این مجموعه کسانی هستند که در بدمینتون صاحب نظر هستند و می توان با همکاری تمام افراد موفقیت های بیشتری در این رشته رقم زد.

وی ادامه داد :در این فرصت کوتاهی که از راه اندازی هیات بدمینتون می گذرد اما موفقیت های بزرگی حاصل شده است  که نمونه آن قهرمانی تیم بدمینتون کرمانشاه در دور رفت مرحله مقدماتی گروه ب لیگ برتر کشور است.

قهرمانی در لیگ برتر نفس تازه ای در روح بدمینتون کرمانشاه دمیدبشیری افزود:درخشش بدمینتون کرمانشاه در لیگ برتر به عنوان موفقیتی بی سابقه در کارنامه این رشته ثبت شد و نفس تازه ای  در روح بدمینتون کرمانشاه دمیده شد.

وی همچنین به درخشش تیم نونهالان بدمینتون در مسابقات کشوری و اول شدن تیم خردسالان از نمونه های دیگر موفقیت بدمینتون بازان استان است.

بشیری از افرادی که سال ها برای ارتقا جایگاه این رشته زحمت کشیدند تشکر کرد و گفت: موفقیت های کنونی ورزشکاران و مجموعه ورزشی بدمینتون مرهون تلاش های همه افراد از گذشته تا کنون است و تلاش ما این است که بتوانیم بدمینتون کرمانشاه را در کشور و حتی جهان بیش از پیش مطرح کنیم.

در این نشست بشیری رییس هیات بدمینتون استان کرمانشاه ؛قلخانی رییس باشگاه خبرنگاران کرمانشاه ؛ روشن بختی رییس هیات بدمینتون شهر کرمانشاه ؛نظری رییس هیات بانوان شهر کرمانشاه ؛ابراهیمی رییس هیات بدمینتون بانوان استان کرمانشاه حضور داشتند.

انتهای پیام/ز

درخشش تیم کرمانشاه در لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار