برانکو: بازی سختی مقابل الهلال داریم/ غیبت طارمی مشکل بزرگی برای تیم ماست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الهلال تیم قئرتمندی است و کار سختی در پیش داریم، اما به دنبال ارائه بازی خوب و کسب نتیجه هستیم.

 به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل الهلال عربستان اظهار کرد:  خوشحالیم با الهلال در این مرحله بازی‌ می‌کنیم. از ابتدا گفته بودم گروه سختی داریم و صعود از این گروه راحت نیست، بازی ما با الهلال در نیمه نهایی آسیا نشان می‌دهد که حرف من درست بود چرا که ۲ تیم از این گروه به نیمه‌نهایی آسیا رسیدند، نتیجه بازی مشخص نیست اما باید بدانیم الهلال ۵۵ قهرمانی داشته و ما کار سختی در پیش داریم اما به دنبال ارائه بازی خوب و کسب نتیجه هستیم.

غیبت طارمی مشکل بزرگی برای تیم ماست  

سرمربی پرسپولیس درباره غیبت مهدی طارمی در این بازی ادامه داد: نبود طارمی بهترین مهاجم لیگ آسیا برای ما مشکل بزرگی است و فقدان او را احساس می‌کنیم اما این موضوع در خواسته ما و پرسپولیس که همیشه به دنبال برد هستیم تغییری ایجاد نمی‌کند و خواسته ما همیشه این است که پیروز شویم و این موضوع چیزی از خواسته‌های ما کم نمی‌کند. شما فکر کنید که طارمی و ادواردو که با هم قابل مقایسه هستند و در این شرایط شما فکر کنید الهلال ادواردو را در اختیار نداشته باشد. 

تنها تیمی هستیم با بازیکنان بومی به نیمه نهایی آسیا رسیدیم 

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه استراتژی شما چیست که تا اینجا توانسته‌اید به تیم‌های قدرتمند غلبه کنید و در آستانه فینال آسیا قرار بگیرید؟ اظهار کرد: ما تنها تیمی هستیم که با بازیکنان ایرانی و بومی به اینجا رسیدیم. فکر می‌کنم مهمترین دلیل ما خواست و اراده بازیکنانم بوده و این بازیکنانم هستند که نتیجه را تعیین می‌کنند و ابزار ما بازیکنان ما هستند.

او در پایان درباره اینکه ۲ فصل قبل الهلال، پرسپولیس را با سرمربی‌گری خودتان حذف کرد، آیا فردا می‌توانید انتقام آن بازی را بگیرید؟ خاطر نشان کرد: بازی دو فصل قبل که اشاره کردید درست است، ما در تهران یک بر صفر بردیم و در عربستان ۳ بر صفر باختیم اما تیم ما به طور کامل تغییر کرده و اکنون تیم خیلی خوبی هستیم. ما به آنها احترام می‌گذاریم اما ما همیشه به دنبال برد و فوتبال خوب هستیم. البته با این حال نتیجه فوتبال همیشه در زمین مشخص می‌شود. از آن تیم ما فقط علیپور و طارمی باقی ماندند و بقیه تغییر کردند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار