مدیر عامل تیم فوتبال پارس جنوبی جم؛

فیفا رأی خوبی برای شکایت‌مان از طیبی صادر خواهد کرد

مدیر عامل تیم فوتبال پارس جنوبی جم اعلام کرد که محمد طیبی، بازیکن سابق این تیم که به تیم قطری رفته است، مانند طارمی جریمه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در مفیفا رأی خوبی برای شکایت‌مان از طیبی صادر خواهد کردورد وضعیت شکایت این باشگاه از محمد طیبی اظهارداشت: ما در مردادماه از طیبی به فیفا شکایت کردیم و به تازگی فیفا اطلاعات جدیدتر و جزئی‌تری از قرارداد ما با محمد طیبی درخواست کرده است. فیفا از ما درخواست کرد که مبلغ قرارداد طیبی با پارس جنوبی جم و همچنین میزان هزینه‌ای که برای این بازیکن در اردو‌های آمادگی پیش از فصل و تمرینات داشته‌ایم را به آن‌ها اعلام کنیم. ما این اطلاعات را در اختیار فیفا قرار داده‌ایم و فکر می‌کنم فیفا رأی خوبی در این پرونده به سود باشگاه پارس جنوبی اعلام کند.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم در مورد اینکه در شکایت فیفا درخواست مبلغ مشخصی برای گرفتن غرامت از طیبی کرده است؟ گفت: ما رقمی برای غرامت تعیین نکرده‌ایم و منتظر هستیم تا فیفا خودش در این پرونده رأی صادر کند. البته فیفا حتی به ما اعلام کرد که از باشگاه قطری هم شکایت داریم یا نه که ما اعلام کردیم که ما شکایتی از باشگاه قطری نداریم.

وی در مورد اینکه چرا از باشگاه قطری شکایت نکرده‌اند، گفت: آن زمان طیبی همزمان با ۳ باشگاه مشغول مذاکره و امضای قرارداد بود و ما فقط می‌خواستیم از طیبی شکایت کنیم تا غرامت و حق و حقوق باشگاه خودمان را دریافت کنیم. پرونده ما دقیقاً مثل پرونده شکایت ریزه‌اسپور ترکیه از پرسپولیس و طارمی است.

انتهای پیام /پ

فیفا رأی خوبی برای شکایت‌مان از طیبی صادر خواهد کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.