معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم:

آغاز فعالیت تحصیلی 500دانشجوی جدید الورود در دانشگاه علوم پزشکی

عادلی گفت:امسال 500 دانشجوی جدیدالورود وارد دانشگاه علوم پزشکی قم می شوند که در 18 رشته مقطع از کاردانی تا تخصصی پزشکی به فعالیت می پردازند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ دکتر سید حسن عادلی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم ،با اشاره به ثبت دانشجویان جدیدالورود گفت: پس از اعلام نتایج کنکور طی هفته گذشته، در مرحله اول ثبت نام اینترنتی آغاز و پس از آن ثبت نام به صورت حضوری در حال انجام است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 500 دانشجوی جدیدالورود در سال تحصیلی جدید در دانشگاه علوم پزشکی قم فعالیت تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ثبت نام حضوری تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت و دانشجویان از هفته آینده نیز در سر کلاس های درس حاضر خواهند شد.

دکتر عادلی گفت: 251 دانشجوی جدالورود بومی و 256 دانشجو نیز غیر بومی هستند و طی دو روز ابتدایی ثبت نام بیش از 250 دانشجو ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: هزار و 900 دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف در دانشگاه علوم پزشکی قم مشغول به تحصیل هستند که 60 درصد آنها را دختران و 40 درصد آنها را پسران تشکیل می دهند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: 190 نفر هیئت علمی در این دانشگاه مشغول فعالیت هستند که نسبت دانشجو به استاد 9.5 به یک است و این در حالی است که سال 92 این آمار در دانشگاه علوم پزشکی قم 13 به یک بود.

دکتر عادلی به فعالیت پردیس دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: 250 دانشجو در رشته پزشکی و 600 دانشجو در رشته پیراپزشکی در پردیس مشغول به تحصیل هستند.

 انتهای پیام/ح

حضور 500 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه علوم پزشکی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار