موافقتنامه توسعه همکاری‌های دریایی بین ایران، افغانستان و هند تصویب شد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ایران از تصویب لایحه موافقتنامه تاسیس سالن حمل و نقل و گذر بین‌المللی ایران، افغانستان و هند خبر داد.

موافقتنامه توسعه همکاری‌های دریایی بین ایران، افغانستان و هند تصویب شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «صدیف بدری» سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ایران از تصویب لایحه موافقتنامه تاسیس سالن حمل و نقل و گذر بین‌المللی ایران، افغانستان و هند خبر داد.

وی گفت: مواد 16، 42، 43 و 44 قانون لایحه مالیات بر ارزش افزوده در جلسه بررسی و برای جمع‌بندی کارشناسی پیشنهادات و نظرات مختلف به کمیته تخصصی سپرده شد تا بعد از ویرایش برای جلسه بعدی کمیسیون آماده شود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس ایران در گفتگو با ایسنا، افزود: این مواد مربوط به نحوه توزیع مالیات حاصله بین دولت و شهرداری‌ها و نحوه توزیع مالیات بین شهرداری‌های کشور است.

وی از بررسی و تصویب لایحه موافقتنامه تاسیس سالن حمل و نقل و گذر بین‌المللی ایران و افغانستان و هند سخن گفت و افزود: کلیات و جزییات این موافقتنامه جهت توسعه همکاری‌های دریایی بین سه کشور به تصویب کمیسیون رسید. بر اساس این موافقتنامه حمل و نقل کالا و مسافر از طرق دریا، آسمان و جاده با محوریت بندر چابهار که در این لایحه به عنوان کانون توسعه حمل و نقل بین سه کشور انتخاب شده است، منعقد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار