تشدید نظارت بر بوفه مدارس

رئیس مرکز بهداشت شوش گفت: بازرسان مرکز بهداشت در این شهرستان از بوفه مدارس بازدید و با موارد تخلف برخورد می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا میرزایی، رئیس مرکز بهداشت شوش بیان داشت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه 55 واحد صنفی به دلیل تخلف های مکرر بهداشتی در این شهرستان تعطیل شدند.

وی افزود:روز خوار و بارفروشی ، اغذیه فروشی ، نانوایی و نیز 2 رستوران به دلیل تخلف بهداشتی و بعد از اخطار و تذکر مکرر پلمب شدند.


رئیس مرکز بهداشت شوش همچنین اظهار داشت: در راستای برخورد با تخلف های بهداشتی ، چند آرایشگاه زنانه و مردانه نیز در سطح شهرستان شوش تعطیل شدند.


میرزایی با تشریح عملکرد 6 ماهه مرکز بهداشت شوش گفت:در این مدت بیش از یک هزار و300 مورد بازرسی از واحدهای صنفی مختلف این شهرستان صورت گرفت که در این بازدیدها 112 مورد اخطار کتبی برای واحدهایی که مشکل بهداشتی داشتند صادر شد.


وی معرفی 236 مورد به دادگاه و پلمب 20 قلیان سرا را از دیگر اقدام های صورت گرفته از سوی مرکز بهداشت شهرستان شوش در راستای سلامت افراد جامعه عنوان کرد و افزود:تعداد قلیان نیز از قلیان سراها جمع آوری شد.


رئیس مرکز بهداشت شوش همچنین از تشدید نظارت بر بوفه مدارس با بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: بازرسان مرکز بهداشت شوش در بازرسی از بوفه مدارس با موارد تخلف برخورد می کنند.

انتهای پیام/م

نظارت بر بوفه مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.