نماز محور فعالیت‌های آموزش و پرورش استان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت : امسال نیز برای چندمین سال متوالی نماز به عنوان محور فعالیت‌های آموزش و پرورش این استان در مدارس قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا جهان مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در دیدار با آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : امسال نیز برای چندمین سال متوالی نماز به عنوان محور فعالیت‌های آموزش و پرورش استان سمنان در مدارس قرار گرفته است.

 

وی با بیان اینکه امروز توجه به فریضه نماز سبب کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود عنوان کرد: از این رو آموزش‌وپرورش استان سمنان به موضوع مهم نماز و ترویج این فریضه مهم دینی در مدارس و در میان دانش آموزان به صورت ویژه توجه کرده و آن را یکی از مهمترین محورهای برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه شعار سال تحصیلی مدارس استان سمنان در سال‌های اخیر همواره با محوریت نماز و ترویج این فریضه مهم دینی بوده است گفت: امسال نیز در ستاد پروژه مهر استان سمنان، شعار «نماز، ورزش، مهارت؛ رمز و راز سعادت» به عنوان شعار سال تحصیل جدید مدارس برگزیده شده است.

 

جهان با اشاره به موفقیت‌های مهم آموزش و پرورش استان سمنان در سال‌های اخیر در سطح کشور تصریح کرد: آموزش و پرورش استان استان در مجموع شاخصه‌های آموزشی و پرورشی جزء چهار استان نخست کشور است.

 

وی توجه به مسائل پرورشی در کنار برنامه‌ریزی‌های مهم آموزشی در این استان سمنان را از نقاط قوت عملکرد آموزش و پرورش این استان برشمرد.


توزیع کتاب زندگینامه شهدای فرهنگی استان سمنان


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه این استان بیش از 612 شهید دانش آموز و 124 شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است تصریح کرد: توزیع گسترده کتاب زندگینامه شهدای فرهنگی استان سمنان که چندماه قبل از سوی رئیس مجلس شورای اسلامی رونمایی شده بود؛ فردا در مراسمی آغاز و بیش از سه هزار نسخه از این کتاب در این استان توزیع می‌شود.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.