سارقان اموال خودرو در دام پلیس بابل

۶ سارق اموال داخل خودرو در شهرستان بابل دستگیر شدند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری ۶ سارق اموال داخل خودرو و کشف ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی سرقت‌های مکرر اموال داخل خودرو در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار کلانتری‌های این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات پلیسی و تقویت گشت‌های انتظامی موفق به شناسایی ۱ سارق اموال داخل خودرو در حین سرقت شدند.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم و دو همدست وی که قصد فرار از محل را داشتند دستگیر کردند.

وی افزود: در ادامه این عملیات ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان نیز با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یکی دیگر از سارقان اموال داخل خودرو و ۲ نفر از همدستان وی شدند.

سرهنگ جعفری گفت: در بازویی‌های به عمل آمده متهمان تاکنون در مجموع به ۷ فقره سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کردند که با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از محل‌های نگهداری اموال مسروقه توسط این افراد ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اموال سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست، ضمن تجهیز خودروی خود به وسایل ایمنی و بازدارنده از قرار دادن هرگونه اشیاء گرانقیمت و کیف دستی در داخل خودرو به نحوی که در معرض دید باشد و همچنین پارک خودرو در مکان‌های تاریک و خلوت خودداری کنند.

انتهای پیام/آ

دستگیری سارق خودرو در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار