شهرداری کرمان کتاب های عاشورایی را معرفی می کند

شهردار منطقه یک از ساخت و نصب تابلوهای معرفی کتاب‌های عاشورایی و المان‌های واقعه‌ی عاشورا توسط این شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی سعیدی شهردار منطقه یک ضمن تسلیت به مناسبت ایام حزن و اندوه شهادت حضرت امام حسین(علیه‌السلام) و یاران باوفایش گفت: در راستای ارتقای فرهنگ عاشورایی و بالا بردن سطح دانش عاشورایی شهروندان، واحد زیباسازی این منطقه به ساخت و نصب تابلوهایی با عنوان معرفی کتاب‌های عاشورایی اقدام کرده است.
وی هدف از این اقدام را نشر ارزش‌ها و فلسفه‌ی قیام عاشورا بیان کرد و گفت: علاوه بر این تابلوها، المان‌هایی به‌صورت سه‌بعدی که تصویرگر صحنه‌هایی از واقعه‌ی کربلا و عاشوراست، ساخته و در مکان‌های مختلف سطح منطقه یک نصب شده است.
سعیدی با اشاره به قرار گرفتن بیش‌تر مساجد، تکایا و حسینه‌ها در بافت تاریخی و محدوده‌ی خدماتی منطقه یک و برگزاری مراسم مذهبی در دهه‌ی اول محرم افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، سعی شده در حد توان مشکلات میدانی حسینیه‌ها، تکایا و مساجد برطرف شود.
شهردار منطقه یک بیان کرد: نصب بنرهای محرم و پرچم‌های مشکی در معابر و میادین سطح منطقه، لکه‌گیری و آسفالت، تنظیف، پاک‌سازی و تأمین ماشین‌آلات سنگین برای جمع‌آوری نخاله‌های معابر منتهی به حسینیه‌ها و مساجد، از اقدامات دیگری است که به مناسبت ماه محرم، توسط نیروهای خدوم این شهرداری انجام گرفته است.
تابلوهای معرفی کتاب‌های عاشورا در رفیوژ میانی بولوار شهید عباس‌پور و المان‌های واقعه‌ی کربلا در چهارراه پاسداران، یخدان مؤیدی و خیابان شهید تجلی مجاو مجسمه‌ی مرد مسگر نصب شده‌اند.

انتهای پیام/ی

معرفی کتاب های عاشورایی توسط شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.