تصفیه خانه اضطراری 10 هزار متر مکعبی اروند کنار وارد مدار شد

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت: اولین تصفیه خانه اضطراری 10 هزار متر مکعبی اروند کنار به صورت شبانه روزی به منظورپایداری آب وارد مدار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛صادق حقیقی پور مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان افزود : ورود این تصفیه خانه به شبکه باعث افزایش ظرفیت آبرسانی به شهرهای اروندکنار و چوئبده می شود.

حقیقی پور با اشاره به اعتبارهزینه شده در این پروژه گفت: تصفیه خانه اضطراری اروند کنار با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: آبگیری تصفیه خانه پس از مکش وعملیات کلرزنی به وسیله 2 فیلتر تصفیه آب با ظرفیت 10تا 15 هزار متر مکعب از طریق خط انتقال آب اروند کنار وارد سیستم شبکه توزیع شهری صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان ادامه داد: در حال حاضر تامین آب شرب شهر اروندکنار از شهرستان آبادان با فشار هفت هزار مترمکعب در شبانه روز است که با احداث این تصفیه خانه به 12 هزار مترمکعب می رسد.

وی به تلاش آبفا خوزستان به منظور ارتقاء رضایت مندی مشترکین شهرهای فوق پرداخت و گفت: با راه اندازی این تصفیه خانه مشکل کمبود آب به شهرهای اروند کنار و چوئبده برطرف و جمعیتی بیش از 19 هزار نفر تحت پوشش خدمات این طرح قرار می گیرند.

19 تصفیه خانه آب شرب بهداشتی مورد نیاز استان را تامین می کنند.

انتهای پیام /د

تصفیه خانه اضطراری 10 هزار متر مکعبی اروند کنار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.