معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد

جوانتر شدن مدیریت استان

به منظور جوان گرائی و بهره گیری از نیروهای جوان و مستعد در اداره امور دستگاه‌های اجرائی،مدیریت کهگیلویه وبویراحمد جوانتر می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار گفت: به همین منظور می‌باید در خصوص کاهش متوسط سوابق خدمت به گونه‌ای عمل شود که از انتصاب افراد جدید با داشتن بیش از ۲۵ سال سابقه خدمت و یا دارای بیش از ۵۵ سال سن در پست‌های مدیریت پایه خودداری شود.


مجید محنائی افزود: این حرکت در راستای تحقق شعارهای انتخاباتی ریاست جمهوری بوده که توسط شورای عالی اداری کشور به تصویب رسیده است.


وی ادامه داد: همچنین با هدف بهره گیری از توانمندی‌های زنان و جوانان مستعد برای تصدی پست‌های مدیریت حرفه‌ای و افزایش سهم و نقش آنان درمدیریت اجرائی، دستورالعمل نحوه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای در شورای عالی اداری اصلاح شد.


محنائی گفت: براین اساس به منظور بهره گیری از ظرفیت زنان و جوانان توانمند برای تصدی پست‌های مدیریتی، میزان تجربه مورد نیاز برای تصدی هر یک از سطوح مدیریت حرفه‌ای (از تجربه خدمت دولتی) در مورد زنان و کارمندان کمتر از ۱۵ سال سابقه در مواردی که سایر شرایط احراز شده باشد به دو سوم زمان پیش بینی شده تقلیل می‌یابد.


به گفته وی، مطابق این مصوبه زنان و جوانان شاغل در دستگاه‌های اجرائی می‌توانند با ارائه اقدامات علمی و پژوهشی خود در زمینه موضوعات مدیریتی یا در رابطه با حوزه‌های تخصصی عملکرد دستگاه متبوع خود از امتیازات ویژه‌ای برای تصدی پست‌های مدیریتی برخوردار شوند.


محنائی گفت: با این اقدام باید تا پایان برنامه ششم توسعه متوسط سابقه خدمت مدیران نسبت به وضع موجود هشت سال کاهش پیدا کند و همینطور نسبت به مدیران زن ۳۰ درصد افزایش یابد.

انتهای پیام/د

جوان گرائی و بهره گیری از نیروهای جوان و مستعد در اداره امور دستگاه‌های اجرائی،

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.