نقشه جدید صهیونیست‌ها در اتاق فکر تضعیف نهضت سرخ عاشورا است

صهیونیست‌ها در اتاق فکر به دنبال تضعیف نهضت سرخ عاشورا، انتظار فرج و ولایت فقیه هستند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در این آیین گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و شهدای مظلوم و بی دفاع نیروگاه در سه مرحله بمباران دشمن بعثی، به بازکاوی اوضاع کشور در آغاز جنگ تحمیلی و علل دشمنی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی و حمایت همه جانبه آنان از رژیم صدام در طول سال‌های دفاع مقدس پرداخت.

وی افزود: در اتاق فکر غرب و صهیونیستها، نهضت سرخ عاشورا، انتظار فرج و ولایت فقیه سه عامل اصلی قوام و دوام شیعه معرفی و برای تضعیف هرکدام راهکار‌هایی همچون ایجاد شبهه در عقاید، ترویج عقاید خرافی و افراط گرایانه، رواج اشعار بی محتوا در وصف اهلبیت (ع) را در دستورکار قرار دادند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: سیاستمداران کشور‌های غربی اکنون با تمام توان در حال اجرای این پیشنهاد‌ها هستند.

سردار بابایی ولایت فقیه را احیاگر میراث نبوی و عامل بقاء کشور دانست و افزود: اطاعت از، ولی فقیه رمز پیروزی ما در جنگ بود و رزمندگان ما به امر، ولی فقیه و با نیت حفظ و حراست از دین در جبهه‌ها حضور پیدا می‌کردند و پیروزی ما در جنگ با هدایت، ولی فقیه رقم خورد.

وی گفت: دشمنان تمام همت و محور تمام تلاش‌های خود را برای تضعیف ولایت فقیه بکار گرفته اند.

وی افزود: اگر خواهان اقتدار نظام و تداوم افتخارات گذشته هستیم باید همچنان از، ولی امر مسلمین اطاعت کنیم و گوش به فرمان ایشان باشیم و الا کشور‌های زیادی انقلاب کردند که بدلیل فقدان رهبری نتوانستند دستاورد‌های انقلاب خود را حفظ کنند.

در پایان با اهداء لوح تقدیری از طرف مهندس محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا از مهندس علی چاوشی و غلامرضا رضایی ۲ نفر از رزمندگان بسیجی دوران دفاع مقدس، تجلیل شد.

انتهای پیام/آ

برگزاری گرامیداشت شهدای نیروگاه در نکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.