مدیر بازرسی و نظارت اصناف اصفهان:

کشف بیش از ۱۸۶ هزار عدد انواع قرص مکمل قاچاق در اصفهان

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: از یک واحد صنفی تخلیه بار در اصفهان، ۱۸۶ هزار و ۶۲۵ عدد انواع قرص و کپسول مکمل دارویی قاچاق ساخت کانادا کشف و ضبط شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جواد محمدی فشارکی  اظهار داشت: در بازرسی های به عمل آمده توسط بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف اصفهان از یک واحد صنفی تخلیه بار در اصفهان تعداد ۱۸۶ هزار و ۶۲۵ عدد انواع قرص و کپسول مکمل دارویی قاچاق ساخت کشور کانادا کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: این میزان قرص فاقد هر گونه مجوز و لیبل بهداشتی بود که به ارزش دو میلیارد و ۳۳۳ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال کشف وجمع آوری و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان ادامه داد: همچنین در بررسی به عمل آمد از یک واحد صنفی تخلیه بار در شمال غرب اصفهان تعداد ۱۲ هزار عدد تیغ چهار لبه قاچاق ساخت کشور چین به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی بیان داشت: همچنین در این انبار انواع لباس، شلوار و تی شرت و غیره ۹۰ ثوب به ارزش یکصد میلیون ریال کشف و ضبط شد.

جواد محمدی فشارکی  گفت: کشف آلات موسیقی از نوع گیتار ۱۲ عدد به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال فاقد هر گونه مجوز نیز در این انبار مشاهده و جمع‌آوری و جهت انجام سیر مراحل قانونی تحویل مراجعه قضایی شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.