سرپرست کتابخانه‌های عمومی فارس خبر داد؛

همایش استانی حماسه سرخ در شیراز

برنامه رونمایی از کتاب و تقدیر یادگاران دفاع مقدس درهمایش استانی حماسه سرخ در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روح‌الله منوچهری سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس گفت: اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همایش استانی حماسه سرخ را در شیراز برگزار می کند که برنامه رونمایی از کتاب دفاع مقدس و یادگاران این حماسه در آن گنجانده شده است.

وی افزود: این همایش به منظور تجلیل از خانواده‌های ایثارگر و شاهد کتابخانه‌های عمومی استان، تجلیل از نویسندگان فعال دفاع مقدس و رونمایی از آثار این حوزه پنجشنبه ششم مهر در شیراز برگزار می‌شود.

منوچهری ادامه داد: هفته دفاع مقدس، تبلور حماسه‌ آفرینی جوانان ایران و بهترین زمان برای ارج نهادن به جانفشانی‌های آن‌هاست که در این راه باید با همکاری و همیاری، دستاوردهای مادی و معنوی این حماسه بزرگ برای مردم به ویژه نسل جوان تداعی شود.

وی با تأکید بر اینکه معرفی کتاب‌های تأثیرگذار حوزه دفاع مقدس یکی از بهترین راه‌های نشر فرهنگ ایثار و شهادت است، از رونمایی یک کتاب در حوزه دفاع مقدس در این آیین یاد کرد و گفت: در این مراسم همچنین از کتاب «حیفا» نوشته محمدرضا حدادپور جهرمی با حضور نویسنده اثر رونمایی خواهد شد.

این همایش به مناسبت گرامیداشت ایام دفاع مقدس به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان برگزار می شود.
انتهای پیام/ر

تقدیر از یادگاران دفاع مقدس در همایش حماسه سرخ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار