سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد:

ناوگان تاکسیرانی بروجرد هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی دارد

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد گفت: در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی بروجرد یک هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد چاقویی سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد اظهار کرد: تاکنون نوسازی قریب به ۷۰ تا ۸۰ درصد ناوگان تاکسیرانی بروجرد انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از ناوگان تاکسیرانی بروجرد در حال پیر شدن است، عنوان کرد: به این ترتیب باید به سمت نوسازی خودرو‌هایی مانند تاکسی‎های پراید پیش برویم.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد به فعالیت ۵۰۰ دستگاه سرویس تاکسی در قالب سرویس مدارس اشاره و خاطر نشان کرد: همچنین حدود ۱۲۰ دستگاه سرویس مینی‌بوس و ۱۱ دستگاه ون همراه با خودور‌هایی که در اختیار تاکسی سرویس‎ها قرار دارند، در قالب سرویس مدارس فعالیت می‎کنند.

چاقویی سپس از افزایش ۵ هزار تومانی هزینه جابجایی دانش‎آموزان در سرویس‎های مدارس بروجرد در مقایسه با سال تحصیلی گذشته خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص استفاده از دستگاه‎های کارت‎خوان در ناوگان تاکسیرانی بروجرد گفت: اقداماتی در این باره صورت گرفته و قریب به ۲۰۰ تاکسیران از این طرح استقبال کرده‎اند.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد با اشاره به استقبال کم تاکسیرانان از این طرح بیان کرد: می‎کوشیم که با راهکار بهتری این کار را به پیش ببریم، به نحوی که نقایص احتمالی آن برطرف شود.

چاقویی تاکید کرد: از سویی باید به تاکسیرانان اطمینان خاطر بدهیم که وجوه دریافتی از طریق دستگاه‎های کارت‎خوان به حساب آنان واریز می‎شود.

وی تحقق این طرح را در گرو فرهنگسازی برای اجرای آن دانست و افزود: با اجرای این طرح علاوه بر بهره‎مندی شهروندان و رانندگان از مزایای آن، مشکل نبود پول خرد بین مسافران و رانندگان تاکسی پایان می‎یابد.

سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر بروجرد در ادامه از فعال شدن طرح مرخصی اینترنتی برای رانندگان تاکسی در روز‌های اخیر خبر و ادامه داد: بر این اساس رانندگان با مراجعه به سایت و بدون نیاز به مراجعه حضوری می‎توانند، نسبت به دریافت مرخصی اقدام کنند.

چاقویی تاکید کرد: اجرایی شدن این طرح موجب کاهش تردد در شهر شده و دریافت مرخصی برای رانندگان تاکسی را آسان می‎کند.

انتهای پیام/م

وجود هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی درناوگان تاکسیرانی بروجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار